Inlägg från: Pochahontas |Visa alla inlägg
  • Pochahontas

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Ooooh! Hur får man ett presentkort då?

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

liane: Åh, vad jag blir avis på dej!!! Jag vill så gärna ha den bruna molnoverallen, ju...

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Alltså... Den där koden. Jag har använt den en gång, men går det att använda den igen? Den verkar funka, men vågar man sej på det, menar jag?

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

jolan27: Vad var det för fin mössa med blomma på som du la i bildtråden? Den gillade jag.

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Nu måste jag fråga! Har sett det många gånger nu, men fattar inte vad det betyder! Vad sjutton är t3b2?

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Nån som vet om dom orange är samma färg som MeandIs orange plyschisar?

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Ringde just till båda Lindexbutikerna som ligger i närheten av där jag bor. Ingen av dom hade fått in orange plyschbyxor. Jag som hade tänkt åka och titta på dom imorgon...

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Min lilla är 75 cm. Hon börjar växa i och kunna ha 80 nu. Men jag ville ha tunikan med djuren, så det fick bli 86. Den sitter precis! Inte för lång i ärmarna som ofta 80 är, och myyycket tajtare. Snacka om skillnad!

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Har du inget bättre för dej än att skriva dumma inlägg i alla möjliga trådar?

Ignorera allt denne säger. Han/hon roar sej just nu med att skriva knäppa inlägg...

Då var man fru Byrlén...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2