Inlägg från: Pochahontas |Visa alla inlägg
  • Pochahontas

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Apropå djurtunikor, så har jag 86 till min flicka. Fanns ju inte mindre.... Hon är 75 lång och den sitter perfekt! Inte ens lång i ärmarna...

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Visa på bara. Fast den går bara upp till 80, har jag för mej. Tror jag köpte den på baby...

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Jag tycker det verkar som om man på Lindex har noll koll... Jag har varit inne på två olika Lindex och frågat om Molnoverallen skulle komma igen, fick då beskedet att det gör den inte... Men nu finns den ju!
    Är inte första gången jag frågat som saker som dom svarat fel... Jag förstår att det inte är expediternas eget fel, men lite information inom företaget kanske inte vore helt fel? Har ju dessutom fått höra en massa andra exempel på dålig koll, t.ex det här med t3b2....

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Tjoho!! Nu har jag fått den bruna molnoverallen! Den var kanon! Sitter perfekt på lillan. Min lilla teletubbie...
    Ni som har den, kan ni inte tipsa om vilken mössa ni har till? Vill ha nån cool mössa, helst som jag kan hitta i nån nätbutik, förstås....

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Ungefär hur lång tid brukar det ta när man beställer kläder för hämtning i butik? Samma som när det skickas hem, eller?
    Funderar nämligen på o beställa ett par grejor och ska till stan på lördag... Då kunde jag hämtat det, men så fort går det inte, va?

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Nån som vet om det finns nån kod som funkar för tillfället, förresten?

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

OT, men varför säger alla det? Jag kopierar o klistrar in precis som förut... Förutom att alla miniatyrer blir utdragna så det inte ser klokt ut... *morr*

Använd Google, för sjutton!!! www.google.se
  • Pochahontas

Blev lite shopping idag. På Lindex köpte jag t3b2 orange plyschisar, och cerise plyschisar samt en jättesöt tröja på flick som passade till...

Efter att ha hört alla diskussioner här med problem att blanda från olika avdelningar, så hade jag laddat upp med en hel föreläsning för expediten... Men det behövdes inte, hon bara slog in varorna och sa ingenting.

• Pochahontas

Det tycker jag man kan, i alla fall om det är den mörka årstiden. Jag tycker du ska fråga brudparet vad dom anser om klädseln...
    Fast hade jag själv haft helsvart klänning hade jag nog satt till lite acessoarer så det inte blev så svart... Det är ju en fråga om tycke och smak... Tror det finns fler äldre än yngre som hänger upp sej på det... Mej hade det inte stört ett dugg ifall nån av mina gäster hade haft det, fast jag skulle inte ta på mej det själv.

• Pochahontas

Tråkigt... Blir ju liksom inte nån vinst för mej då... Det kostar 60 spänn att få det hemskickat och har 7 mil tur o retur till närmaste Lindexaffär.... Jag somvar så sugen...

• Pochahontas

Skit också! Jag får inte heller rabatten att fungera fler gånger. Så fort jag loggar in så funkar den inte...

Upprepar Känslans fråga: Finns det fler rabattkoder än E02001 och E03001?

• Pochahontas

snigelina: Tack. Tyvärr funkade den inte heller...

Fast jag får väl vara nöjd. Har använd sex kuponger. Tre av varje eller nåt...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2