Inlägg från: annlu748 |Visa alla inlägg
  • annlu748

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Halloj tänkte bara kolla en sak med er som köpt den nya blå stjärnoverallen. Är det några av er som märkt att färgen bleknar på "vantdelen" alltså den del som man viker över till en vante, närmast handflatan. På den som jag köpt är det precis likadant på både höger och vänster

Hoppas ni förstår vad jag menar.

=)

citat: "En mamma är bara en liten flicka som råkat blivit stor"
  • annlu748

Monchhichi: Den är bara använd ett fåtal gånger och jag har ännu inte tvättat den. Men jag upplever att  de två delarna, som man kan dra över så att det blir vantar, har bleknat i jämförelse med den blå färgen på övriga overallen.

Men iofs tänkte jag ju inte på om det var så från början eller inte...Jag vill inte gärna byta den för den är ju sååååå fin =)

• annlu748

Solida: moln- och stjärnoverallen är precis lika i modellen

• annlu748
    pelagonia skrev 2007-12-09 16:28:52 följande:
    Vos = Så fin overallen var..Vilka storlekar fanns den i ? Pris ? Tycler att den är mycket finare än molnoverallen.
    Den finns upp till 86 =)
  • annlu748

Alltså är nästan hundra på det, jag stod nämligen och höll i en vad jag minns 86:a men tog en 80:a och ångrade mig när jag kom hem, men orkade inte byta....

Tänk att man kan vara så säker ena studen óch sen andra stunden....hahahaha

Hmmm måste forska vidare....dom var iaf slut när jag var där och tittade några dagar senare

• annlu748

Jag undrar om jag bara fantiserade, jag måste verkligen gå och kolla upp det där med storlekarna, jag bilr nästan knäpp =)

Strunt samma då jag har säkert förvirrat mig

• annlu748

Jag var och kollade in de oranga velourisarna idag men dom var väldigt ljust oranga...hoppas någon lägger in en bild så ni får se dem. Jag hade hoppats att det skulle vara en orange som hade matchat typ bodysen med oranga hundar eller den med oranga gitarrer =(  Så det blev inga för vår del.

• annlu748
    Waomi skrev 2007-12-11 16:11:14 följande:
    Har inte sett d orangea plysch brallorna som ligger i bildtråden på lindex. Är d nya??
    På Lindex i Globen var dom inte ens uppackade än, så dom fick glatt gå och hämta ut dom när jag kom och frågade efter dom. =) Så jag skulle tippa på att dom är nya för denhär veckan =)
  • annlu748

Hittade en jättefin gul body idag på Lindex med bruna kanter och bruna griaffer, såå fin. Vet inte om den är ny men kika efter den den var verkligen jättefin. (bild finns i bildtråden)

• annlu748

Tack Snorky då ska jag kolla Kappahl =)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2