Inlägg från: annlu748 |Visa alla inlägg
  • annlu748

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

tejp: Hahahahahhaa jag som trodde det skulle vara så, tror jag går och fixar någon mer rabatt på detta hahaha, iofs rätt fint med huvudena uppochner

=)

citat: "En mamma är bara en liten flicka som råkat blivit stor"
  • annlu748

dom var rättvända på baksidan hhahaaha

• annlu748

mollan nu: Var girafferna uppochner eller inte på fram eller baksidan på din?

• annlu748

Zippis, jag vet inte om du har de bruna i stl 80 men jag upplever att de bruna är större än vad de oranga är. Men jag vet inte om någon annan uppattat det som så eller om jag råkat få en felmärkt '80:a

(min sån är ca 75 cm lång och väger lite drygt 10kg)

• annlu748

Den bodyn var verkligen såååååååååååååååååååååååå söt =) då var det bara att börja göra syskon =)

"En mamma är bara en liten flicka som råkat blivit stor"
  • annlu748

Nea 85: *Hhahahaha nu framstår jag som ytlig hahaha. men jag bjuder på det ;)

• annlu748

B26001 är internetkoden för 30 % på en vara, gäller fram till den 24 tror jag det var =)

• annlu748

Det här är verkligen inte en bra tråd för min plånbok, framförallt inte blidtråden..... =)

Jag har inte handlat så mycket på lindex som jag har gjort sedan jag började ramla runt i dessa två trådar...dom har verkligen tagit sig i kragen..

• annlu748

Lite dum fråga kanske. Men har ni frågat personal i de butikerna där det är tomt med velorisar, eller att de nya färgerna har saknats, likaså med bodys? Anledningen till att jag frågar är för att jag frågade där jag handlar (lindex globen sthlm) och då har personalen gått och hämtat på lagret och sagt urskuldrande att dom inte hunnit hänga upp än...

Men jag antar iofs att ni frågat, kanske beror mkt på personalen om dom orkar eller inte. Lite synd tycker jag allt.

• annlu748

himla trist att personalen är otrevlig...vad hände med att vara serviceminded???

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2