Inlägg från: Maj bebis 07 |Visa alla inlägg
  • Maj bebis 07

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Jaha då shoppade man på Lindex idag och så finns kupongen i brevlådan när man kommer hem! Hm jaja bara se till att shoppa för den med sen . Ska faktiskt se till att köpa till MIG då.

Jag utnyttjar nog kupongen även om jag inte behöver nåt.... "dumt att låta den gå till spillo" haha så smart man är .

• Maj bebis 07

Nelly05
    Nä det stämmer ju inte, jag fick mina första rabattkuponger ganska direkt efter jag skaffat mitt clubkort. Tråkigt med såna människor!!

• Maj bebis 07

Ni som har tjejer i stl 86 och uppåt... kika in på nyinkommet på hemsidan, jättefina tunikor! En prickig modell i två olika färger och en enfärgad (svart och grå).

• Maj bebis 07

Åsa
    Hahaha ja du vet man måste spana in läget även om det är minst 6 månader kvar tills Molly kan ha stl 86 . Jag längtar! (Samtidigt som jag vill att plutten ska stanna i växten och vara mammas lille bebbe for eveeeer )

Såg att den fina monstermössan ska komma i brunt också, en sån ska jag ha!

Verkar väldigt olika vad olika Lindex rear... tycker bara det var tråkiga grejer hos oss i Kungälv. Eller så har man tittat sig less på grejerna.

• Maj bebis 07

Har köpt den fina bruna klänningen för 49,50.... den rosa var slut snyft snyft

• Maj bebis 07

åååå orange plyschbyxa
    ME WANT IT

• Maj bebis 07

Lokatt
    Jag har köpt den till min tjej som nu har stl 74 . Klart den är stor till henne nu men jag tänkte till vår/sommar. Priset var ju så bra. Men vet inte om den är stor/liten för att vara en 86:a. Man kan ju ha den som lite längre klänning eller tunika om man vill.

• Maj bebis 07

Matchningstips:
    Orange plyschbyxor till snigelbodyn brun/orange
    Gröna plychbyxor till snigelbody grön/lila

Vad matchar ni till de lila brallorna? Höll i dem men kom på att jag inte hade en enda tröja/body hemma som passar förutom två randiga name it-bodys som hon snart växer ur.

softsofie
    jag har köpt den grå klänningen med prickar till min tjej, hon ska ha den på nyårsafton! Jag hade tänkt ha vita stumpbyxor (alt. svarta om jag hittar några) eller grå leggings. Struntar i kofta för jag vet att det kommer vara 100 grader hemma hos oss som vanligt när man är många + tända ljus.

• Maj bebis 07

syrra
    jaaa den grå tunikan har jag ju!!!
    Å den lila bodyn har mitt senast-i-Sverige-Lindex inte plockat fram...

Fin djurbody i bildtråden t3b2 om jag inte såg fel? Finns den i fler färger? Ngn som vet?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2