För alla oss som gillar Lindex. Del 2
ja de byxorna är jättefina! Ännu finare i verkligheten, har klämt på dem och längtat tills lillan är stl 86 ....
ja de byxorna är jättefina! Ännu finare i verkligheten, har klämt på dem och längtat tills lillan är stl 86 ....
Snorky
Jag vill också ha den bodyn....!!!
Såg att de hade två nya randiga i webshopen nu... har inte sett till dem i min butik. Bredare ränder än de som funnits på sistone.
Har ni fyllt i en sån "pop up"-enkät om Lindex hemsida? Det gjorde jag och skrev att jag tyckte webbutiken ska innehålla allt som butikerna har.
tejp
ingen djurbody på flicksidan? Skulle vilja haft nån i varm färg typ orange/rosa/röd eller nåt....
snorky
hörde att nästa me&I kollektion ska lämna 70talet lite och kika på 80talet.... så då är ju Lindex helt "rätt" ute med såna färger! Är nog bara väldigt ovant nu när man vant sig vid brunt och orange . Ska iaf bli spännande att se, har bokat me&I party i början av februari.
Hoppas fortfarande att nya djurbodyn kommer in i nån färgkombo som matchar till de orange brallorna.
Är de gröna plyschbyxorna samma färg som de gröna djuren på djurbodyn?
miniGrynet
Det har nog varit upp till stl 62... kanske ändrar de nu?
Vissa av new born grejerna är ju urfina och hade gärna funnits inne i större storlekar...
Köpte min tripptrapp till fullpris
Men fick pengarna i doppresent så det gjorde ju inte så mycket .
Ville bara säga att när vi köpte vår "white wash" så sa butiken att de haft mycket problem med de färgade stolarna (vi ville egentligen ha en helvit). Att de inte tål lika mycket som de andra. Men då fick man såklart reklamera om det var så. Därför tog vi en annan! Men fråga om det, de kanske har blivit bättre nu!
minigrynet
de hade fått många reklamtioner att färgen lossnar eller har blvit märken som inte går bort när barnet "bånkar" på stolen och håller på som de gör.
Mollymajs
Å ok det var ju synd! Har inte tänkt på stol till eventuella syskon än men såklart det hade varit fint med lika då!
Vi ska nog också köpa en sån sele. Mollys stället sig också upp nu och har sett att kompisens äldre son klättrar ur utan problem...
minigrynet
nä jag förväntar mig nog också mer eller mindre skador på stolen när man har en liten hulligan hemma . Vet inte hur illa det varit med de målade stolarna men tanten i affären hade en son som hade en turkos stol till sitt barn och den var enligt henne skadad så den såg tråkig ut. Nä tror inte heller de går reklamera efter lång tid men om tex din stol blir jätteful nu efter så kort tid så tycker jag att du ska göra det.
Tvättade pepparkakspyjamasen första gången med färgade plagg. Tyckte muddarna såg lite solkiga ut efter det . Sen chansade jag och tvättade den med vitt, gick bra även om den är 95% brun.
Har tvättat luftballong bodyn en gång (utan ärmar i vit/brun/blå/orange) och tyvärr tycker jag det bruna på ballongerna redan ser vitluddigt och urtvättat ut... tråkigt.
Nej Emma har fått gå.
Nya ägare = ny styrelse.
Tråkigt!
Lokatt
Såg också det i Mama...
Men sen kom detta:
www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp&a=726269&rss=2216
Hon ska fortsätta som modell för Lindex.
Kan någon vänlig själ med plus lägga in lite bilder från min sida i bildtråden? Skulle vilja lägga in dessa:
retro jeans 2
retro
står
uggla
tuppkam
snigel
julafton
moln
molly nyår
inga nyheter för er men kanske kul ändå att se
stort tack miniliten!
mortillsju
Så är det här med.
Vissa grejer får de in snabbt men annat kan dröja veckor innan det kommer. Frågar man så säger de att de inte kommer få in ett sånt plagg. 2 veckor senare så finns det där...