Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

miniGrynet skrev 2007-12-11 13:26:07 följande:
    Nu har jag mailat Lindex och frågat om rabatten gäller på t3b2 även denna gång med 25%-kupongen. Får se när och vad dom svarar.

Jag handlade idag med kupongen och tog t3b2 utan problem! Hon sa ingenting om det i kassan utan det gick ju in auktiomatiskt.

Glömde skriva upp koden innan jag gick och handlade så kan någon vänlig själ inboxa mig koden så jag kan shoppa på webshoppen också Räcka ut tungan

• Zvartaliljan

Det fanns förresten MASSOR av stjärnoveraller på mitt lindex. Men Maia behöver ju verkligen inte fler overaller så jag fick avstå

• Zvartaliljan
    philmKarin skrev 2007-12-14 13:18:48 följande:
    Nyöppnad/nyrenoverad affär kanske? Har varit på 2 såna öppningar och fått samma erbjudande Nån som vet nånstans i storstockholm/norrort som dom fått in de orangea och lila byxorna?
    Nej de har det erbjudandet i hela sverige! Vår affär hade det idag och den är gaaammal.
  • Zvartaliljan

Nu har Maia äntligen provat snigelbodyn och de orange plyschbyxorna (bild finns i bildtråden). Bodyn var alldeles för stor i strl.86 och byxorna satt perfekt i strl.80. Maia är 84cm lång så då är byxorna väl tilltagna på längden i storlekarna.
    Jag tycker att just på babyavdelningen så är de rätt stora i storlek. Ett par byxor på baby i 80 är oftast lika stora som ett par byxor på flick i 86! Eller t.o.m längre som jag jämförde innan och la in en bild.

• Zvartaliljan
    maggan75 skrev 2007-12-14 15:24:06 följande:
    Då kanske jag kan köpa dem oxå   Vilma var 80,6 lång för  3 månader sen
    Ja det blir nog inga problem. Maia kan nog växa några centimeter till innan dessa blir för korta
  • Zvartaliljan
    krinzon skrev 2007-12-14 18:52:34 följande:
    svartaliljan - Är det lindexbyxor??? Pojkavdelning eller flick? Vad kostar dom och i vilka storlekar finns de??? SUPER TUFFA JU!!!!
    199:- 86-122 flick. 
    Jag köpte ju tre velourbrallor och dessa jeansen och behövde bara betala 238 spänn! WOW!
    Blev så störtförälskad i dessa jeans nu så jag funderar på att beställa hem dessa:
    http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=111365&prodid=1152322&parentid=0&color=928438&NewView=true
    Men de fanns ju inte i 86 Visst de har ju en resår där nere men känns som att 92 blir alldeles för pösiga.
  • Zvartaliljan
    Maj bebis 07 skrev 2007-12-14 18:46:23 följande:
    Matchningstips: Orange plyschbyxor till snigelbodyn brun/orangeGröna plychbyxor till snigelbody grön/lilaVad matchar ni till de lila brallorna? Höll i dem men kom på att jag inte hade en enda tröja/body hemma som passar förutom två randiga name it-bodys som hon snart växer ur. softsofiejag har köpt den grå klänningen med prickar till min tjej, hon ska ha den på nyårsafton! Jag hade tänkt ha vita stumpbyxor (alt. svarta om jag hittar några) eller grå leggings. Struntar i kofta för jag vet att det kommer vara 100 grader hemma hos oss som vanligt när man är många + tända ljus.
    De lila brallorna matchar superfint med den lila paulabodyn från h.j.o.r.t (bild finns i mitt galleri på suiten)
  • Zvartaliljan
    Lilla Linda skrev 2007-12-15 12:54:36 följande:
    Har alltså inte hämtat ut dom ännu

När du hämtar ut dom får du då säga att du vill returnera dom och sen köpa dom igen med rabatten Så har jag gjort många gånger när jag lyckats handla någon dag innan en stor rabatt! Det är fullt tillåtet. Du har ju liksom fortfarande returrätt så vad ska de göra?

Det är personalen själva som sa att jag får göra så när jag kommenterade det en dag när det var ett stort erbjudande att "typiskt jag som handlade en massa i förrgår". De sa direkt att det bara var att komma tillbaka med kläderna och kvitto så fixar de det!

beror ju förstås på om det är trevlig personal eller inte...

• Zvartaliljan
    Vos skrev 2007-12-15 15:19:13 följande:
    Det är ju lite svårt med storlekarna.Om man får en jättebäbis (som jag fick....) så stämmer inte de där tabellerna alls.Min son har storlek 80 men enligt tabellerna ska han ha 62 eller 68 nu.så jag hade nog köpt 74 eller 80. Min son är född i mitten av juli glömde jag visst skriva... 
    Ja men som du säger så är det ju så olika. Min dotter har 80 NU! och hon är född i Maj FÖRRA året!
    Hon hade 62 i sin vinteroverall förra året.
    Så jag rekommenderar 68 om du ska chansa på att köpa en. Risken är att den är lite stor men de är ju som mollymajs säger inte särskilt rörliga i den åldern.
  • Zvartaliljan
    KRAM skrev 2007-12-16 22:17:09 följande:
    Men visst måste de oranga velourbyxorna vara från barnavd? Såg bild i tråden och det kan ju inte bara bebisstorlek? Är ju trevligt med nya velourfärger. Om det nu kommer. Såg inte sist jag var inne i affären...
    Nej de Maia har i bildtråden är strl.80 från babyavdelningen.

Hade kommit in nya tajts idag i lite mörkare orange (typ samma som på molnbodyn) på barnavdelningen! Så då kanske det dyker upp nya färger på plyschen där också
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2