Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

miniGrynet skrev 2007-12-27 18:39:30 följande:
    ZvartaliljanTröjan med katter du visar i bildtråden är jättefin! Sambon köpte sån som hemlig klapp till dottern, men inte byxorna dock. Den är jättesöt!
    Men då måste ni ju köpa byxorna ju
  • Zvartaliljan
    katarina118 skrev 2008-01-02 13:55:13 följande:
    ok men han är en smalis min son...å han är 81 cm lång...ja mena mest på om han kan ha dem på längden??
    Maia är 84cm lång och kommer kunna ha velourisarna i 80 läääänge
  • Zvartaliljan
    katarina118 skrev 2008-01-02 14:29:43 följande:
    suck min butik hade slut storlek 80..mutter..ja ville ju verkligen ha dem....nu är ja sur å besviken..
    Vilken färg är du ute efter? Jag ska förbi lindex i eftermiddag.
  • Zvartaliljan
    katarina118 skrev 2008-01-02 14:37:30 följande:
    ja lila å orange först å främst sen någon annan fin färg som passa till en pojke...spela ingen roll..men rosa kanske inte riktigt passa..
    Fixat  inboxar dig!
  • Zvartaliljan
    Vos skrev 2008-01-02 17:46:25 följande:
    Vet att detta är Lindextråden men vet oxå att många här gillar Meandi Köpte deras velourbyxor till mina killar i julklapp, tror jag betalade runt 200:- st Sen visade det sig att de är så smala upptill att Robin som är fem månader och då naturligtvis använder blöja knappt får på sig sina På Victor som är fem år och jättesmal sitter de jättebra på.Men fy vad besviken jag blev nu....Tacka vet jag Lindex byxor, de sitter perfekt Var bara tvungen att skriva av mig.Får la sälja dem på tradera eller nåt.
    Okej...för bara några veckor sen var det en tjej i Meanditråden som klagade på att byxorna inte satt bra på hennes äldre pojke som inte hade blöja för att de då blev för pösiga i baken men de satt jättebra på bebisen så Meandi kan tydligen aldrig få det rätt då!
    Tycker bara det är för komiskt ibland när alla upplever det så olika
    På min dotter som har blöja sitter de som gjutet och jag älskar dom
    Lindexbyxorna sitter också fint men inte till närmelsevis så bra som Me&Is.
  • Zvartaliljan
    Vos skrev 2008-01-02 17:57:31 följande:
    Jag tror att min lille är för tjock helt enkelt Men på den store sitter de helt perfekt och båda jag och ahn älskar dem.Men den lille har väldigt tjocka (läs michellin) lår, kanske är därför de sitter så fel. Helt tight så han inte kan röra sig nästan.Tråkigt för annars tycker jag om alla Meandi kläder jag har köpt och det är en hel del...
    Ja min kicka är ju en smalfis med knappt några lår att tala om så däri ligger nog skillnaden
  • Zvartaliljan
    zippis skrev 2008-01-04 18:19:15 följande:
    Nu finns min shopping i bildtråden!
    är den röda plyschtunikan också från lindex eller vart har du köpt den??
  • Zvartaliljan
    katarina118 skrev 2008-01-06 12:09:41 följande:
    tack då ska ja nog köpa en..tänkte han kan ju ha den om man bara ska på affären eller så då han inte behöver va ute så mycke i kylan......OM den skulle va för liten kan man då lämna igen den i butik?tänkte om man beställer från hemsidan??
    Maia har en i strl.80. Bild finns i mitt galleri. Hon är ju längre än din pojk så jag trpr inte det blir några problem Det är bara sååå dum modell på den. Jättebred över midjan men supersmal i benen.
  • Zvartaliljan
    Alexa skrev 2008-01-22 16:49:29 följande:
    Mmm.. Det är samma här.. Har mååååånga filtar.. Älskar dem ju.. Kostar 129:-. Som hittat.. Sen gjorde jag några fynd på rean så man kan ju nästan säga att jag fick filten gratis ju..
    Hurdan är filten i tjocklek och storlek? Tror du att den funkar som snuttefilt? Maia går runt med sin molnfilt från Me&I som snuttefilt nu men den är ju lite stor och tung tyvärr.
  • Zvartaliljan

Vet inte om de nämns innan men de där djurfiltarna har kommit i rosa nu också Jag köpte två stycken idag till Maia som snuttefiltar

• Zvartaliljan
    miniGrynet skrev 2008-01-26 15:57:16 följande:
    Åh nej.... samma mönster och färger som på bodyn på bebis???*suck*
    Ja. ena sidan enfärgad rosa och den andra vit med djungeldjur i rosa nyanser. Superfin
  • Zvartaliljan
    solida skrev 2008-01-26 15:59:29 följande:
    Såg dem idag, jättefina!!! Behöver som sagt inga filtar men annars hade jag köpt dem...
    Maia behövde snuttisar så då blev dessa jättebra  Liiite stora så jag funderar på om jag ska dela dom i två. Får se vad hon tycker.
  • Zvartaliljan
    Åsa1982 skrev 2008-01-26 16:24:22 följande:
    Kan vi inte få se en bild på den rosa filten?

Finns i bildtråden nu

Maia har tagit den ena i besittning nu och vägrar släppa den Det får nog bli några fler såna för hon verkar verkligen stormförtjust, så gosig o fin Men det får vänta tills efter den 1 då man kan använda en viss kupong

• Zvartaliljan
    Fiffa5 skrev 2008-01-27 20:40:47 följande:
    Ni som har köpt den nya djurpyamasen som finns i rött eller blått! Tycker ni att den sitter bra upptill runt halsen? Jag tyckte den såg så vid o lös ut i o med att den var omlott ända ut till axlarna. Sitter den bra på ändå? Jag vågade inte chansa utan tog den randiga som var annorlunda upptill...
    Den är ganska vid upptill precis som du säger (bild finns i bildtråden där Maia har den på sig) men det gör inget då jag tror det bara är skönt när den ska användas som pyjamas.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2