För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Vad gör jag för fel?
Försöker lägga in bilder i bildtråden men det går inte. Är plusmedlem och klickar upp bilden i galleriet, kopierar och klistrar in i meddelandefältet.
Vad gör jag för fel?
Försöker lägga in bilder i bildtråden men det går inte. Är plusmedlem och klickar upp bilden i galleriet, kopierar och klistrar in i meddelandefältet.
Visst kan väl en kille ha den lila snigelbodyn med gröna kanter? Den har jag köpt till min kille.
Tack snälla squeezetoy! Visst var det så!
Den är 40% på idag! Jag köpte en till i större storlek att spara. Älskar den!
Måste fråga er som köper stl 80 i velourbyxorna på baby. Hur stora är era barn? Vill så gärna ha dem men min kille har nog egentligen närmare stl 86. Onödigt kanse om han bara kan ha dem några veckor.
Vet ni om de oranga m.fl. kommer till barn också?
Idag har jag reafyndat jättefint! Blev en del på ordinarie pris också.
De brungula djurtunikorna hängde på reaställningen för 69 kr här. När jag kom till kassan så visade det sig att det var fel, de skulle egentligen inte reas. Men jag fick de för 69 kr ändå. Hade tagit 3 stycke, till alla barn. Ska sy om 2 av dem till tröjor åt mina killar.
Kommer bilder senare ikväll!
Pelagonia: jag har köpt overall på rea från POP. Det är förra årets färger, kostade 595 kristället för 1095 kr. I år kostar overallerna 1195 kr.
Inte den riktiga rean. Den börjar den 13:e. Det de rear nu är förra årets overaller, en del t-shirts från i höstas och lite annat.
Nu finns min shopping i bildtråden!