-
Den är cerise (om du menar den med stjärnor) och den är från Kameleont Design. Fick den i posten idag!Zvartaliljan skrev 2008-01-04 19:12:48 följande:är den röda plyschtunikan också från lindex eller vart har du köpt den??
-
Minigrynet: När jag tvättade sonens (enligt instruktioner) så blev de inte bara stela, det blev ett stort hål i lädret! Helt söndertrasade! Reklamerade dem och det var inga problem. De hade haft fler reklamerade.
-
Hur klistrar man in bilder nu i nya versionen av FL? Det funkar inte som förut.
-
Har ni fått några kuponger på sistone? Jag har inte fått på evigheter? Ingen som fått vi mail som vill dela med sig om ni fått?
-
Jag såg den länken nu, en den länken funkar inte. Blir bara en blank sida!
-
länken fannsi inlägg 2610 på sid 261, men jag får den inte att funka. Nån annan som får det?
-
maggan75: den funkar tyvärr inte för mig. Blir en blank sida om jag trycker på länken. Kan alla andra öppna den?
-
Nej, inte i rött!Tibell skrev 2008-01-30 21:25:40 följande:snabb fråga till er som vet...i vilka färger finns plysch byxorna i ? finns dom i rött? tack på förhand!
-
Nån som provat förut att använda flera kuponger vid SAMMA köp? Jag har skrivit ut flera kuponger förut och använt en vid varje köp. Alltså delat upp plaggen och köpt ett plagg per kupong. Det funkar ju bra! Nån som provat att typ betala med 4 kuponger om man handlar för typ 200kr? Det står inget på kupongerna att de inte får kombineras med andra erbjudanden.
-
Kostar det nått att beställa på lindex shop online?
Hittar inget pris på det? -
Nån som gjort flera beställningar på lindex online med kuponger? Där går ju bara att använda en i taget. Tänkte om det går att göra en beställning för varje plagg.
-
Men det står 0 kr om man hämtar i butik i kassan på hemsidan?
-
Ahh.. nu såg jag! Tack!
-
Idag har jag kupongshoppat. Gick jättebra att använda 2 stycken samtidigt här. Finns bilder i bildtråden.
-
kostade 39,50 kr med en kupong blev den gratis.astrid33 skrev 2008-02-06 15:25:57 följande:Mössan gratis????? Kan man få något gratis
-
De sa så till mig också först. Jag sa bara att jag skänker de extra 10,50 kr. Fick alltså inte tillbaka nått.DDB skrev 2008-02-06 16:48:06 följande:försökte idag handla en grej för likamkt pengar som dig med kupong, men de gick inte?! Hon i kassan sa att datorn inte accepterade det
-
Min butik är sen med allt. Det är mycket de inte fått av det som visatsi bildtråden. Men de gula velourisarna kom igår, de hänger på flick här.philmKarin skrev 2008-02-06 16:59:27 följande:Hur är det med dessa gula velourisar... Har alla era affärer fått in dom? I min affär såg dom väldigt frågande ut.Köpte de randiga mockisarna med oranga sömmar - superfina! Molnmockisarna används ju flitigt här hemma men nu har jag ju äntligen nåt att ha till alla oranga kläder (Fast det är ju inte jag som har dom det är ju Tyra...)
-
Amningströjan knäpper man upp där knapparna är. Det är ett tyg under som går att dra upp så hålet blir mellan innertyget och yttertröjan. Funkar ungefär som HM`s amningstoppar. Boob är helt klart bäst men dessa funkar också. Jag hade boob som favorit men då de var rätt dyra hade jag endast en och kompletterade med denna på Lindex och nån på HM. Ett tips är annars att kolla tradera.solida skrev 2008-02-09 14:37:19 följande:Den sista tänkte jag också köpa! Sen har jag just fått en jeansjacka till Milo också, den kommer passa fint när det blir varmt ute. Är det nån här som vet nåt om lindex amningströjor?Hittade denna på hemsidan:www.lindex.se/Products/Product.aspxån som vet nåt om funktionen? Vart sitter "amningshålet"? Min kompis fick barn igår och jag vill köpa en present till henne också, inte bara till bebisen. Denna är precis hennes klädstil! Skulle annars helst köpa boob, då det är den enda amningströja jag tyckte var bra, men det är så dyrt så det har jag inte riktigt råd med.