Inlägg från: Fam Vollmer |Visa alla inlägg
  • Fam Vollmer

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Här e en till som gillar lindex kläder o nu äntligen har jag läst ikapp hela tråden o hittat finfina koder.
    Har beställt för dom två 50:- koderna o skulle beställa för 25% oxå men som tydligen fler haft problem med så hängde det sig o såklart hann kl bli en min över tolv o erbjudandet försvann *gråter floder* nu försöker jag beställa på 600:- få 200:- rabatt men då är det istället min bank som har tekniskt problem så jag kan inte betala jag blir tokig. Jag som ska gå o lägga mig ju men nu måste jag ju vänta. Tror jag ska fösöka ändra o betala med kortet istället.
    Kommer bilder i tråden imorron på dagens inköp oinom kort på det jag beställt på webben.

• Fam Vollmer

Man fick ju inte alls några 200:- rabatt om man handlade för 600:-
    Åhhh satt jag o fixade o trixade med att hitta plagg jag vill ha som fanns i rätt strl o så funkar det inte ens.
    Jaja ska på stan imorron ska kolla om det funkar så i affären istället men där fanns ju i gengäld typ ingenting man vill ha super gallrat bland allt

Återkommer......

• Fam Vollmer
    Fam Vollmer skrev 2007-12-15 01:11:54 följande:
    Man fick ju inte alls några 200:- rabatt om man handlade för 600:- Åhhh satt jag o fixade o trixade med att hitta plagg jag vill ha som fanns i rätt strl o så funkar det inte ens.Jaja ska på stan imorron ska kolla om det funkar så i affären istället men där fanns ju i gengäld typ ingenting man vill ha super gallrat bland alltÅterkommer......
    ignorera det jag skrev i detta inlägg kl 01.30 kom jag på att det var ju bara på barn kläder som rabatten gälde. Jag hade lagt till en bh o t3b2 trosor till mig själv oxå
    Jonas fru skrev 2007-12-15 07:44:59 följande:
    Ang. köp för 300 kr få 100 kr rabatt, är det någon kod som gäller för det?Jag har inte fått något mail eller någonting...
    i webbshopen kom det automatiskt upp i kassan så antar att det inte ska behövas någon kod/kupong i affärerna heller.

Idag ska jag ner o se om jag kan hitta det som inte fanns på webben i vår butik i stan. Tror inte det för där var väldigt gallrat när jag var inne om snabbt igår men idag ska jag kolla lite noga.

Tack för tipset att kolla flickavd så smart har jag aldrig varit Har ju "bara" pågar
  • Fam Vollmer

Vad kostar velourbyxorna nya? Dom på babyavd alltså?

• Fam Vollmer
    Smultronhjärta skrev 2007-12-16 10:30:05 följande:
    Fam Vollmer skrev 2007-12-16 10:24:25 följande: 69,50 /styck men det är t3b2
    Hmmm anade att det var nått sånt hittade oranga på tradera för 69:- utrop o blev lite funderasam. Vill ju gärna ha men får nog snällt vänta tills dom kommer till min lilla stad.
    Håller tummarna hårt att dom inte redan varit här o att jag missat dom
  • Fam Vollmer

Men den koden funkar ju inte i online shoppen

• Fam Vollmer
    Tvillingmamma2007 skrev 2007-12-17 16:21:37 följande:
    Nu finns velourbyxorna i orange e dyl online!
    Japp har precis beställt 2 uppsättningar av t3b2 blev det. En body resten byxor
  • Fam Vollmer

Nu äntligen kommer det bilder från fredagens shopping tur Är så seg på att tömma kamran. Ska fota F jul outfit imorron. Sen håller jag tummar o tår att jag snart får ALLT jag beställt på webben snart. Då blir det massa bilder.

• Fam Vollmer
    Snorky skrev 2007-12-17 22:31:16 följande:
    snygg combo på din stora pojkes kläder! Min stora hade samma combo igår när vi var på julfest... o sen en röd slips o lackskor till! Sååå sööööt! Men till julafton har jag köpt en annan skjorta... den där skjortan hade han förra julen så ville ha nåt nytt för i år!
    Tack tack jättenöjd själv oxå. Det lite roliga är att exakt samma skorta fast marinblå o marinblå manchester byxor hade han sin första jul o det ska lillebror få ha på sig detta året som blir hans första. Så blev så glad då jag hittade en likadan skorta till storebror fast i annan färg. Jagade efter manchesterbyxor på lindex men hittade inga.

3 av mina 5 el 6 beställningar står som skickade till lindex butik på hemsidan Men går ff inte att spåra på kollinr
    Ett av paketen står som makulerad för att krediteras någon som vet vad det betyder. Vet inte ens att jag fullfölt beställningen på den tröjan ens. Vet att jag haft den i varukorgen mer än en gång men vill minnas att jag struntat i det när det väl kommit till kritan.
  • Fam Vollmer

Skickade o frågade tjejen med kupongerna på tradera ang strl o hon säger att det står 50-86 på dom så antar att man får lita på det el?!?!

Har fått bekräftelse på att hämta två av mina onlinebeställningar o det passar sig så bra at tjag ska ändå ner på stan idag
    Bilder kommer i den andra tråden förhoppningsvis ikväll anars imorron.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2