Inlägg från: Fam Vollmer |Visa alla inlägg
  • Fam Vollmer

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Var på stan idag o hämtade två paket från webben bilder kommer ikväll. Dom hade fyllt på massor på t2b3 ställen så hittade massor jag skulle vilja ha. Men höll mig till en body bara (den underbara med sniglar) hade en 30% kupong som jag nyttjade.
    Borde väl egentligen köpa mer till storebror som växer o inte kan ärva men det finns ju inget kul till honom

• Fam Vollmer
    pelagonia skrev 2007-12-18 20:27:32 följande:
    fam wollmer = Vad kostade det fina setet till den lilla killen ? Str ?
    pelagonia skrev 2007-12-18 20:37:16 följande:
    I vilken HM köpte du den ?
    Det kritstrecks randiga setet kostade 149:- för väst o byxa alltså. Sen bodyn är en vanlig vit kommer inte ihåg vad den kostade men kanske 60-70kr skulle jag tro.

Allt är köpt på hm i Ystad, skåne.
  • Fam Vollmer
    almn skrev 2007-12-19 10:40:41 följande:
    Måste säga jag med at den bodyn med elefanter apor och lejon på var sååå fin!MÅSTE HA! Är det för tidigt att köpa bebis kläder nu? Bebisen kommer i maj. KAn ju inte vänta snart mer.  Speciellt inte när man får se så fina kläder!
    När jag va i v 12 med första barnet hade jag nog allt tror jag Så nä det kan aldrig vara för tidigt. Hade tom köpt några enstaka plagg redan innan jag blev gravid innan vi ens planerade att bli gravida Men sån e jag.
    Men i vecka 12 va jag kring mellan dagarna så deet var ju rea överallt så då passade jag på såklart(det måste man ju el hur?!?!?) Sen va det den lokala barnvagnsaffären som kursade så då blev det vagn o allt annat sånt man kan behöva Alla bara skrattade. MEn det gick ju vägen.
  • Fam Vollmer

Nu finns det en bild på det jag fick hem igår. HIttade även snigel bodyn bakom andra bodys
    Hur kan dom göra så? HIttade jättmånga fina när jag väl LETADE riktigt. Det hängde både bodys o byxor inne bakom varann. Jaja iofs bra att dom har ute allt även om det inte riktigt får plats. Mycket rea ställ nu så kanske e det därför. MEn nu vet man till nästa gång att man ska leta.
    Håller tummarna att jag får mina andra paket idag. Dom beställdes dagen efter dom jag fick igår o på hemsida står det att dom är skickade o har gjort det sen igår.

• Fam Vollmer

Jihoooo pling pling pling sa det precis i mobilen 3 paket att hämta ut på lindex Vilken tur att jag ändå ska ut o köra
    Bilder kommer förhoppningsvis redan ikväll men kanske först imorron

• Fam Vollmer

Någon som kan komma med ett tips på vad för färg på body man kan ha till dom gröna velorbyxorna från baby avd. Jag är helt knas på dom tycker ingenting passar o tänkte vänta till mellandagarna innan jag handlar mer kläder nu men vill ju använda byxorna ju
    Alla tips tas tacksamt emot. Är till en liten kille förresten.

• Fam Vollmer
    FrogLeg skrev 2007-12-21 21:28:53 följande:
    Den gröna/vita/bruna med djur. Tycker jag skulle vara fint Brun body skulle oxå passa. Eller orange Fam Vollmer skrev 2007-12-21 21:23:10 följande:
    Hmmm måste kolla med alla bodys jag har hemma imorron bitt o hittar jag inget blir det den med gröna djur imorron när vi ska till lindex o handla moccisar till storebror.
  • Fam Vollmer
    Vos skrev 2007-12-21 21:47:02 följande:
    Lagt upp dagens inköp i bildtråden.Jag köpte gitarrbodyn till mina.tyckte det passade även om det inte är samma gröna färg.
    Såg bilden o det såg superfint ut får kanske bli en sån oxå för den är väl oxå på t3b2?!?! Hmmm undrar vad jag mer ska ta
  • Fam Vollmer

Var hittar ni sånna där dregel scarfsar i butikerna. Tyckte jag kollade överallt men kunde inte hitta någon Borde väl logiskt finnas på baby men hittade bara en NHL haklapp Vill ha såna trekantformade som man knyter i nacken.

• Fam Vollmer
    Fam Vollmer skrev 2007-12-22 17:53:13 följande:
    Var hittar ni sånna där dregel scarfsar i butikerna. Tyckte jag kollade överallt men kunde inte hitta någon Borde väl logiskt finnas på baby men hittade bara en NHL haklapp Vill ha såna trekantformade som man knyter i nacken.
    Flyttar fram min fråga. Någon som vet var man ska leta el det en sån sak som kanske säljer slut fort. Har på tradera sett både med ugglor o stjärnor som e jättefina.
  • Fam Vollmer

Här var inte heller något nytt direkt på rean som inte fanns redan innan jul. Men guuud vad det finns tjejkläder på rean alltid(annars oxå)nästan inget på kill avd.
    Jaja fyndade en body till lillebror o en på ord pris. Storebror fyndade vi en pyjamas o en tjoktröja till.

Sen fyndade vi riktigt bland danska märkena där det va halva priset Blide molo till dom båda. Hade gärna handlat massor men maken stryper mig då ingen av barnen egentligen behlver någonting

• Fam Vollmer
    Lokatt skrev 2007-12-26 22:40:06 följande:
    Fam Vollmer skrev 2007-12-26 22:38:09 följande: vart handlade ni det då?
    En affär i stan här som heter allan brallan som hade 50% på jättemycket både katvig, esl, molo, plastisock hmmm kanske nått märke jag glömt. Mest byxor o till större barn inte mycket bodys tyvärr men hittade ett molo set med body/byxa till lillebror o matschande tröja till storebror. Har spanat på det ett tag men inte köpt då jag tycker att det e för dyrt men nu kunde jag ju bara inte låta bli.
    Va ett par förre mig(turister gissar jag som frossade någoån som kom uppe ifrån typ sthlms trakten) vet inte om jag hörde rätt men typ 3000:- o då va det mesta på halva priset, men visst dom handlade en del till ful pris oxå men gud alltså.
  • Fam Vollmer
    Lokatt skrev 2007-12-26 22:55:03 följande:
    Fam Vollmer skrev 2007-12-26 22:53:15 följande: Oj, det låter som en roligare rea! haha ja varför inte shoppa loss på 3000! Om man kan så De var nog nöjda.
    Jo visst har man pengarna så. Men jag kunde liksom inte sluta tänka på att dom hade en jacka o en pappkass med lite kläder i. Tänk om man handlat för 3000:- på tex lindex rean då skulle man ju få ha ikea kassar för att få hem kläderna
  • Fam Vollmer

Jag ågr alltid efter den ljusaste färgen. Då ett plagg i mörkt o ljust inte bör färga då hade det mörka ju färgat det ljusa direkt även om man tvättar det ensamt.
    Jag hade kört den i vit tvätt.

• Fam Vollmer
    Emmizgullet skrev 2008-01-14 11:14:44 följande:
    jag lider med av samma sak.. tjejrnas urfina brun/rosa/vita tunikor med hjärtan tappade färgen efter två tvättar.. så tråkigt därför drar jag mig för att köpa lindex.. men nu har jag köpt det gröna med moln men jag får spara länge på det så det är fint till ett speciellt tillfälle
    Tycker nog inte att det gäller bara Lindex. Känns iaf bättre att deras kläder gör så som inte kostar så mycket. Köpte Molo kläder som efter en tvätt e aldeles tvättnoppiga o färgen har bleknat Det e ju ganska dyra kläder byxa o body gick väl på 500:- ungefär men köpte på rea så det blev ju lite billigre iaf tur va väl det. Ska aldrig köpa så dyra kläder igen trots att dom va fina. Nä jag håller mig till hm/lindex där tycker jag det finns råd att det blir urtvättat.
  • Fam Vollmer

Vad ska man göra mer än att vara clubmedlem för att få kuponger?!?!?!

Amor aeternus ab imo pectore ♥ Dante -05 ♥♥ Fritz -07 ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2