-
Alltså jag handlar nästan aldrig för att sonen BEHÖVER ngt. Han har det mesta i klädväg i överflöd utan jag handlar för att jag hittat ngt jag gillar och hittar jag då inget jag gillar när kupongen gäller så handlar jag inte.miniGrynet skrev 2007-12-04 16:43:59 följande:Är ni många som handlar bara för att nyttja kuponger, även om ni inte alls behöver något? Jag har tex inget att handla nu, och kommer inte nyttja den senaste kupongen. Men hur gör ni andra?
-
Det var ngn som för ett tag sen frågade om det inte finns ngn tröja med ugglor till större barn. Me and i har ju en sån och Lindex hade på tjejavdelningen förut, borde ju gå att hitta beg. om du inte har hittat någon annanstans
-
Hur gör man för att byta ngt man beställt på Lindex online? Byter man med kläder från butik då eller hur fungerar det?
-
Jag var inne på Kappahl häromdagen och såg en supersöt velour tunika (eller om det var klänning) på baby. Ljusgrön och med sån knäppning på sidan av halsen så att säga så att det blir som ett hål.....Eeh ja jag förklarar som en kratta men hade jag en tjej hade jag köpt den direkt. Blev superförvånad då jag tycker Kappahl brukar ha skitlarviga tjejkläder och bara "tuffa och läskiga" pojkkläder.
-
På lappen till plagget. Overallen alltså i det här fallet, brukar det stå vilka storlekar den finns i.
-
Åh va roligt. Hoppas de kommer hit också.Smultronhjärta skrev 2007-12-10 19:00:08 följande:Måste tipsa om de nya färgerna på velourbyxorna som har kommit in på t3b2(baby) - köpte lila, orange och en ny blå färg!Fräscht med lite glada färger
-
De nya blåa velourbyxorna, är de riktigt blåa eller ngn tråkblå?
-
Zippis: Min son är 77-78 cm lång och på honom fungerar byxorna i 74 jättebra fortfarande. 80 fungerar också såklart men de är lite stora i midjan o hasar gärna ner. Andra byxor från Lindex måste han ha 80 i för att de ska räcka på längden.
-
DEN bodyn måste jag ha.......sen att det inte är några fler bebisar på gång eller ens planerade det är ju inte viktigt.
Sonens docka får väl ha den (syftar på bodyn med omlottknäppning och djur)
-
Hmm rabatt koden fungerar inte för mig längre.....får man inte använda den hur mkt man vill tro?