För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Åh har ni delat med er av en kupong alltså? Det har jag missat helt, vilken sida finns länk på?
Snigelina: Men du måste ju ändå ta bussen ner för att hämta paketet på Lindex Nåja 30 kr rabatt blir det ju iaf
ÅÅÅh kupongshoppade luvtröja med dragkedja och tillhörande mjukisbyxor med de underbara djungeldjuren till sonen idag. Men tröjan är på gränsen till för kort i ärmarna i stl 86 och måste bytas. Ringde ner till butiken men SJÄLVKLART var de slut i 92. Får springa ner på den andra butiken när de öppnar i morgon o hoppas på bättre tur där. Helt underbart fina var de iaf.
mortillsju: nepp ingen länk för de finns inte på sidan än. Kan fota om jag hittar kamerasladden, men jag vet inte riktigt om jag kan lägga in bilder i bildtråden, ska testa iaf.
Nu har jag lagt in bild i bildtråden tror jag
miniliten: Tröjan kostade 179 och byxorna 129 tror jag. Tröjan är JÄTTELITEN i stl. Min son brukar ha 74 på såna tröjor (ibland 80) och den i 86 var alldeles för kort i ärmarna.
Miniliten: Byxorna var rätt normalstora. De var för stora för min son som oftast har 80 på byxor annars.
Men vadå får ni använda två utskriva kuponger på ETT köp? Det får man inte på ngt av Lindexarna här. På det ena fick man inte ens använda två olika kuponger fastän man hade två olika plagg.
Haha jag frågade faktiskt mer ingående idag VARFÖR de skulle ha postnumret. Det var som tidigare sagts bara en undersökning om var man bor när man handlar på just det Lindexet. Det kommer upp på datorn HELT slumpmässigt vilka de ska fråga och hade inget med kupongen att göra. Man måste inte svara heller om man tycker det är obehagligt. Vill de hitta er som använder massor kuponger behöver de inte ngt postnummer. All info om er finns ju "på" Lindexkortet och går att ta reda på bara efter era medlemssiffror.
Snorky: här har de också tagit fram hela nya All kids serien.