Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Line80 skrev 2008-01-06 12:07:49 följande:
    aha så va det nog, rosa me gröna muddar. men jätte söta
    Ja de var söta. men lite för rosa för min son
    Du skulle bara veta vem jag egentligen är!
  • Nifelheim

Åh har ni delat med er av en kupong alltså? Det har jag missat helt, vilken sida finns länk på?

• Nifelheim
    aneka skrev 2008-01-28 10:49:18 följande:
    jag betalar aldrig med mitt men jag trodde då man fick poäng som hm och de andra... vad är vitsen?
     Du måste dra det ngn gång ibland iaf för att få erbjudanden.
  • Nifelheim

Snigelina: Men du måste ju ändå ta bussen ner för att hämta paketet på Lindex Nåja 30 kr rabatt blir det ju iaf

• Nifelheim

ÅÅÅh kupongshoppade luvtröja med dragkedja och tillhörande mjukisbyxor med de underbara djungeldjuren till sonen idag. Men tröjan är på gränsen till för kort i ärmarna i stl 86 och måste bytas. Ringde ner till butiken men SJÄLVKLART var de slut i 92. Får springa ner på den andra butiken när de öppnar i morgon o hoppas på bättre tur där. Helt underbart fina var de iaf.

• Nifelheim

mortillsju: nepp ingen länk för de finns inte på sidan än. Kan fota om jag hittar kamerasladden, men jag vet inte riktigt om jag kan lägga in bilder i bildtråden, ska testa iaf.

• Nifelheim

Nu har jag lagt in bild i bildtråden tror jag

• Nifelheim

miniliten: Tröjan kostade 179 och byxorna 129 tror jag. Tröjan är JÄTTELITEN i stl. Min son brukar ha 74 på såna tröjor (ibland 80) och den i 86 var alldeles för kort i ärmarna.

• Nifelheim

Miniliten: Byxorna var rätt normalstora. De var för stora för min son som oftast har 80 på byxor annars.

• Nifelheim
    jacao skrev 2008-02-02 17:38:29 följande:
    Såg dem i bildtråden, jättefina! Vilket Lindex var det på? Här hos mig har de aldrig något kul Fanns det fler färger?
    Det var på lindex Tuna Park i Eskilstuna. Nej så vitt jag kunde se var det bara i den färgen.
  • Nifelheim
    2007 Mamma skrev 2008-02-03 18:38:29 följande:
    Vad kostade det setet?????? Sånt vill jag oxå ha till min pojk men såg inte det idag!
     179 för tröjan och 129 för byxorna
  • Nifelheim

Men vadå får ni använda två utskriva kuponger på ETT köp? Det får man inte på ngt av Lindexarna här. På det ena fick man inte ens använda två olika kuponger fastän man hade två olika plagg.

• Nifelheim
    Kayn skrev 2008-02-07 21:23:48 följande:
    Jag använde två kuponger med olika rabattkod, helt ok! Står ju inget på kupongerna att det inte får kombineras så vad ska dom säga?
    Här hävdar den ena expediten att det inte går att kombinera två rabattkuponger på samma vara. Att datorn då säger ifrån.
    I den andra butiken får man inte använda två för att man inte kan ha fått två på mailen, när man säger att man fått kupongen av ngn annan så blir svaret: Då får han/hon komma hit och visa sitt clubkort. Annars får man inte använda kupongen. Dumt att det är så olika
  • Nifelheim
    Coca cola light skrev 2008-02-10 17:54:49 följande:
    Idag har jag varit och shoppat loss på Lindex och jag använde mig av 10 stycken kuponger. Jag fick tag i molnbodysarna, köpte tre stycken. Så fina. Ska även köpa strumbyxorna som hör till.
    Anv du TIO kuponger på en dag? jösses..... På ett o samma lindex eller flera olika?
  • Nifelheim

Haha jag frågade faktiskt mer ingående idag VARFÖR de skulle ha postnumret. Det var som tidigare sagts bara en undersökning om var man bor när man handlar på just det Lindexet. Det kommer upp på datorn HELT slumpmässigt vilka de ska fråga och hade inget med kupongen att göra. Man måste inte svara heller om man tycker det är obehagligt. Vill de hitta er som använder massor kuponger behöver de inte ngt postnummer. All info om er finns ju "på" Lindexkortet och går att ta reda på bara efter era medlemssiffror.

• Nifelheim
    Lokatt skrev 2008-02-11 16:36:25 följande:
    Köpte dom nya snygga v-jeansen i dag! SÅ snygga
    åh jag stod och tittade på dem idag., men går de att leka i? Eller är de tighta och stela alltså?
  • Nifelheim
    Milda79 skrev 2008-02-11 22:42:52 följande:
    Ingen bild än, kan fixa imorgon kanske. Pris 149:- Jag köpte strl 104. Tror det var från 86-122 (orkar ej kolla just nu, tjejen sover i samma rum) Dom är iaf gråa med gråa nyckelpigor över hela o rosa kant upptill. Jättefina. Samma mönster som finns på rosa klänningen i mitt galleri.
    Och så är det väl rosa sömmar på byxorna har jag för mig? Fina var de iaf
  • Nifelheim

Snorky: här har de också tagit fram hela nya All kids serien.

• Nifelheim
    Sandra G skrev 2008-02-17 12:25:02 följande:
    Aha, vilka fler färger?
    Lila minns jag iaf
  • Nifelheim
    almn skrev 2008-02-27 19:14:47 följande:
    98 har min 1½ åring ibland 104 Är det fler än jag som tycker att lindex pojk-jeans oftast är små i midjan?
    Absolut inte, jag tycker helt tvärtom. Inte ens de med reglerbar midja sitter kvar på min son och då är han ändå inte smal.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2