För alla oss som gillar Lindex. Del 2

www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=761765&prodid=1339551&parentid=0&color=466018&NewView=true
Använde 2st 50kr kuponger och vips kostade den bara 79kr!

Till den fick han bruna överdragsbyxor.
2007 Mamma skrev 2008-02-19 16:34:46 följande:
Här är väl jeansen ni pratar om som även fanns i vitt & rött för 199kr...
www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=9550&prodid=1365515&parentid=0&color=457084&NewView=true
Här är en mörkare variant oxå...
www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=9550&prodid=1365501&parentid=0&color=457090&NewView=true
Denna är ju underbar!
www.tradera.com/moln_body_fran_lindex_-auktion-58153643
INTE MIN AUKTION!
Denna var ju underbar!
www.tradera.com/Retro_ny_tunika_klanning_med_moln_strl_80_Spoiled-auktion-58448371
INTE MIN AUKTION!
Fru Indosaurie skrev 2008-02-24 14:50:34 följande:
Mollie: Jag har blandat baby & Flick t3b2 utan problem. Jag tycker du ska mejla kundtjänst och fråga och sen ta med svaret och sticka undernäsan på den där häxan !
Ang. molnoveraller så finns de nog kvar i många affärer, vet att jag sett men minns inte var... Solna & Åkersberga är jag ganska säker på iaf! Kolla tradera annars som sagt så kan du nog hitta en billig kanske!
Ang. jeansen (svarta) så tyckte jag att 36:orna satt ganska bra men var lite stora i midjan, 34:orna satt kanon i midjan men var rätt tajta (dock inga problem att få på) så jag frågade en i personalen och hon tyckte jag skulle ta de mindre då hon upplevde att de töjde sig en del! Jag har nog aldrig haft ett par byxor i strl.34 jag är nog snarare en 38:a
Är det ngn som använt 30% mejl-kupongen och köpt smink??? När jag skulle köpa en maskara så kassörskan att de gäller inte kosmetikprodukter! Nä varför inte frågade jag och fick till svar att "nej det gör inte det". Jag gav mig inte och sa att et står ju ingenting om det och då säger hon och pekar på kupongen "det står en valfri vara"! Öööööööh... ja är inte maskara en vara!????
Tillslut fråga hon en annan som ringde och fråga en annan och så gick det bra! Konstiga gissningar de gör!
Imorgon måste jag iväg och köpa mer smink!
Jag använde förresten 30% kupongerna utan att visa mitt klubbkort och så betalade jag kontant så då blir det ju inte registrerat och en fegis som mig slipper oroa sig!
Vem var det som frågade efter bodyn som är brun/rosa/orange/vit(?) randig i strl.56??? i Kista hade de iallafall massor!
De hade även massor med velourbyxor i alla möjliga färger & storlekar!