Inlägg från: 2007 Mamma |Visa alla inlägg
  • 2007 Mamma

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Tvillingmamma2007 skrev 2008-02-19 16:28:54 följande:
    Vad tror ni på för jacka åt 1 års killar i vår/sommar(blir 1 i april)?
    Jag köpte denna i strl.80 till sonen som blev 1år i lördags! Jättefin tycker jag!

www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=761765&prodid=1339551&parentid=0&color=466018&NewView=true

Använde 2st 50kr kuponger och vips kostade den bara 79kr!
    Till den fick han bruna överdragsbyxor.
  • 2007 Mamma

2007 Mamma skrev 2008-02-19 16:34:46 följande:

Jag köpte denna i strl.80 till sonen som blev 1år i lördags! Jättefin tycker jag! www.lindex.se/SE/Products/Product.aspxände 2st 50kr kuponger och vips kostade den bara 79kr! Till den fick han bruna överdragsbyxor.
    Har föresten oxå ett par bruna fleecebyxor som är köpta på Lindex i höstas som passar till!
  • 2007 Mamma
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-02-19 21:56:45 följande:
    2007 mamma:Tack för svar! Men vågar inte köpa mer 80 till mina grabbar nu. De kan fortfarande ha en del 80: is i byxor men på överdelar har jag helt gått över till 86 nu. Tror jag har samma bruna fleecebyxor som du har till din! Har den matchande fleecetröjan/jackan också men den börjar bli riktigt tajt kan inte ha nåt extra under om det är kallt ute, tur att det går mot varmare tider! Men skulle som sagt behöva köpa jackor att användas om ett par mån eller så...brukar de finnas kvar i butik eller borde man köpa nu? Svårt med storlekar men måste nog köpa 86 här iaf nu är det bara modellen som fattas!
    Hmm... fleecejackan har du ngt foto på den? Hur stora är dina killar??
  • 2007 Mamma
    Linndan skrev 2008-02-23 19:42:36 följande:
    ett litet "mammatips", efter en massa lindex shopping till era små, kanske ni vill unna er själva något fint också, varför inte ett par nya skor till våren www.dinsko.se där kan ni registrera er, de kommer inom kort öppna en hemsida så att man kan beställa hem sina skor. man får 20% i rabatt som välkomstrabatt som kan utnyttjas i butik :)
    Va bra, TACK!!! Skulle precis in och skriva och fråga om det inte fanns några bra rabatter på skor!
    Har faktiskt köpt lite kläder till mig själv idag! Det var läääänge sen. Däremot provade jag jeansen för 199kr men gillade inte alls dom, tyckte de var så höga i midjan men annars satt de bra! Kanske får gå in och testa dom igen i veckan!b
  • 2007 Mamma

Fru Indosaurie skrev 2008-02-24 14:50:34 följande:

fast den är sydd i gardintyg och jag har hört att det inte är så himla skönt. har ingen egen erfarenhet dock
    Nä det lät ju inte så skönt!
  • 2007 Mamma

Mollie: Jag har blandat baby & Flick t3b2 utan problem. Jag tycker du ska mejla kundtjänst och fråga och sen ta med svaret och sticka undernäsan på den där häxan !

• 2007 Mamma

Ang. molnoveraller så finns de nog kvar i många affärer, vet att jag sett men minns inte var... Solna & Åkersberga är jag ganska säker på iaf! Kolla tradera annars som sagt så kan du nog hitta en billig kanske!

Ang. jeansen (svarta) så tyckte jag att 36:orna satt ganska bra men var lite stora i midjan, 34:orna satt kanon i midjan men var rätt tajta (dock inga problem att få på) så jag frågade en i personalen och hon tyckte jag skulle ta de mindre då hon upplevde att de töjde sig en del! Jag har nog aldrig haft ett par byxor i strl.34 jag är nog snarare en 38:a

Är det ngn som använt 30% mejl-kupongen och köpt smink??? När jag skulle köpa en maskara så kassörskan att de gäller inte kosmetikprodukter! Nä varför inte frågade jag och fick till svar att "nej det gör inte det". Jag gav mig inte och sa att et står ju ingenting om det och då säger hon och pekar på kupongen "det står en valfri vara"! Öööööööh... ja är inte maskara en vara!????
    Tillslut fråga hon en annan som ringde och fråga en annan och så gick det bra! Konstiga gissningar de gör!
    Imorgon måste jag iväg och köpa mer smink!

Jag använde förresten 30% kupongerna utan att visa mitt klubbkort och så betalade jag kontant så då blir det ju inte registrerat och en fegis som mig slipper oroa sig!

• 2007 Mamma
    Mollie skrev 2008-02-27 23:37:58 följande:
    Som vi alla redan förstod så ÄR det ok att blanda på t3b2. Fick dett svar fårn Lindex-kundtjänst idag;Hej och tack för ditt mail!Det var tråkigt att höra att du inte fick handla de varor som du hade plockat till dig. Den nya regeln som personalen har informerat om har jag aldrig hört talas om. Självklart får du blanda på lite flick och pojk. Återkom gärna vilken butik du  besökt så att vi kan informera vad som gäller.
    Klockrent svar! Det där hade jag gärna stuckit under näsan vid nästa tillfälle!!
  • 2007 Mamma

Vem var det som frågade efter bodyn som är brun/rosa/orange/vit(?) randig i strl.56??? i Kista hade de iallafall massor!
    De hade även massor med velourbyxor i alla möjliga färger & storlekar!

• 2007 Mamma
    msuse skrev 2008-02-27 21:09:38 följande:
    förresten tror ni att jag har någon chans att hitta en rosa molnoverall i 62 el 68? annars får det bli den vita som finns nu..men tycker den är lite trist bara..
    Den bruna lurv-overallen med retrotyg i är ju underbar!!! Har en brun molnoverall som användes flitigt ibörjan men när vi även började använda två andra overaller med dubbla dragkedjor så insåg jag vad dum molnoverallen är i modellen...
  • 2007 Mamma
    CharmingGirl skrev 2008-02-28 09:40:10 följande:
    Kanske ngn som frågat innan men tycker jag haft rätt bra koll längre bak i tråden. Men är det ngn som har köpt denna jackan?www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Hurdan är den? Stor/liten i storleken?
    Jag har köpt den till min lilla kille i strl.80, den är underbart fin!!!! Vi har bruna fleecebyxor till och även ett par bruna överdragsbyxor!!
    Tycker nog den är normal i storleken, Lowe är 75,5cm och den sitter bra.. Kommer ju inte kunna ha den i höst men den är ju inte så dyr och jag hade dessutom 2x50kr kuponger så den blev ju nästintill gratis! Han kommer ju ha den i vår och säkert i sommar oxå!
  • 2007 Mamma
    Peak skrev 2008-02-28 10:18:30 följande:
    2007 mamma - va nu fattade jag ingenting! Varför skulle du inte få köpa en mascara med kupongen "30% på valfri vara"?
    Precis!! Men jag gav mig inte utan påpekade att det står ingenting om det och tillslut fick jag det! Får se hur det går idag... för idag blir dt mer smink!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2