Inlägg från: 2007 Mamma |Visa alla inlägg
  • 2007 Mamma

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Retro-pyjamas finns i strl. 56-80 och kostar 99kr

• 2007 Mamma
    Vintervila skrev 2007-12-20 22:52:47 följande:
    Nea 85: Jag köpte tre par plyschbyxor förra veckan, och två av paren kostade 59,50 kr men det tredje kostade 69,50 såg jag när jag kom hem. Det var samma storlek, bara färgerna som skilde.
    De nya färgerna är dyrare! Så de kommer säkert kosta så alla sen.
  • 2007 Mamma
    IntravenösFylletös skrev 2007-12-20 22:47:50 följande:
    snygg synd att det va fötter på bara, annars hade lillen fått i julklapp
    För mig får det gärna va fötter då liten alltid sparkar av sig täcket men det hade gärna fått vara en strl större...

Någon mer än jag som gärna skulle vilja ha alla Baby-plaggen upp till 92??
  • 2007 Mamma
    Love2007 skrev 2007-12-20 23:12:26 följande:
    Hörrni, åhh vilken fin retropyamas med alla färger, har köpt den stora tvådelade i 86 som ligger på väntan. Ni vet den med randiga byxor. Är det ngn som vet om det verkligen är fötter ända upp till strl 80 på pyamasen?
    Japp det är fötter upp till strl. 80, det är strl. 80 jag har köpt som är på fotot.
  • 2007 Mamma
    Nifelheim skrev 2007-12-21 20:18:06 följande:
    ehum är det bara min eller är de nya retropjamasarna RUSKIGT små i storleken? Min son har fortfarande 74 på mkt kläder men pjamasen i 80 är iaf 6-7 cm för kort.
    Jag frågade faktiskt när jag var på Lindex om det då jag jämförde den brun-vitrandiga pyjamasen utan fötter och det skillde nog ca.5-7cm.
    Min son sitter den precis på så jag får nog snällt lämna tbx den.... Vill ju ha den!!
  • 2007 Mamma

2007 Mamma skrev 2007-12-22 12:52:27 följande:

Jag frågade faktiskt när jag var på Lindex om det då jag jämförde den brun-vitrandiga pyjamasen utan fötter och det skillde nog ca.5-7cm.Min son sitter den precis på så jag får nog snällt lämna tbx den.... Vill ju ha den!!
    Hon sa bara: -Ja det var ju lite skillnad!
  • 2007 Mamma
    Kazeer skrev 2007-12-27 21:03:32 följande:
    I bildtråden, post 164, har jag lagt in en bild på det plagg jag nu ska försöka beskriva...Jag skulle behöva tvättråd. Jag har köpt ett "allt-i-ett-plagg" som är byxor, väst och skjorta. Byxorna är svarta, västen är svart (med tunna vita ränder) och skjortan är vit. Enligt tvättlappen ska den tvättas i 60 grader. Men ska den tvättas med ljus/vit tvätt eller i mörk tvätt? Jag vill ju inte att skjortan ska bli solkig.Är det någon annan som har köpt detta plagg och som har tvättat det?
    Jag skulle tvättat det ensamt första tvätten och sedan med ljust för det svarta ska inte färga av sig!
    Man "ska" väl alltid tvätta efter den ljusaste färgen???! Eller?
  • 2007 Mamma

Oj... jag brukar vara inne här och kolla lite vad som kommit för nytt i butik som jag missat och om någon fyndat på rea! Eller om jag vill tipsa om ngt.
    Svarar på frågor som jag kan och kommenterar sällan bara för att kommentera.
    Har ingen aning om vem som är ny eller inte... och jag kan inte heller minnas att man blev "Välkomnad".... Vi är glada Lindex-fans som spenderar en massa tid & pengar just på Lindex!

Välkommen alla nya!

• 2007 Mamma

Hittade denna modell på FLICK i brunt idag när jag handlade.
    De är så skön modell om man jämför med de vanliga joggingbyxorna på POJK, dessa är smalare över rumpa och lår och blir inte så där tok stora då även tyget är tunnare & mjukare!
    Sån nu har min lilla kille ett par röda och ett par bruna i strl 86 att växa i!!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2