Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Maj bebis 07 skrev 2007-12-28 12:34:06 följande:
    minigrynetde hade fått många reklamtioner att färgen lossnar eller har blvit märken som inte går bort när barnet "bånkar" på stolen och håller på som de gör. MollymajsÅ ok det var ju synd! Har inte tänkt på stol till eventuella syskon än men såklart det hade varit fint med lika då!
    Jaha, ja, det är ju sånt som tyvärr blir när man har målade saker.
    Trodde det var något som var värre än så.

Men det klart, det blir kanske inte så snyggt efter några år. Men jag är tveksam till att man kan reklamera stolen efter några år pga märken/avskavd färg.
    Vi får väl se, vi har bara haft stolen i ca 4 månader.

Elise fick Brios fina träklossar i pastellfärger i julklapp, dom var det märken på efter redan 3 minuter då hon hade slagit två emot varandra och den oranga färgen gav märken på den gula direkt.
    Lite tråkigt, men det är väl så det är kanske.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    Mollymajs skrev 2007-12-28 12:37:52 följande:
    Får ja fråga vad selen kostade. Vi behöver nog en sån oxå då fisan är en klätter unge.
    Minns inte exakt, men runt 300 kr kostade den.
    Det är en jättebra sele, hon sitter jättebra med den på sig!
  • miniGrynet
    Maj bebis 07 skrev 2007-12-28 12:45:00 följande:
    minigrynetnä jag förväntar mig nog också mer eller mindre skador på stolen när man har en liten hulligan hemma . Vet inte hur illa det varit med de målade stolarna men tanten i affären hade en son som hade en turkos stol till sitt barn och den var enligt henne skadad så den såg tråkig ut. Nä tror inte heller de går reklamera efter lång tid men om tex din stol blir jätteful nu efter så kort tid så tycker jag att du ska göra det.
    Ok!
    Bra att du berättar det du har hört! Tacksam för det!

Ja, har man en mini-huligan så!
  • miniGrynet
    Helenapena skrev 2007-12-28 13:05:35 följande:
    Hej hopp!Här är ännu ett Lindex-fan Har kikat in i den här tråden ett bra tag nu och idag tar jag steget fullt ut och blir officiell, ha ha!Handlar det mesta (typ allt ;) till dottern där och senast igår var hon sötare än sötast i djurtunikan Väntar nu med spänning på alla vårnyheter, livfarligt för ekonomin dock Måste bara få tipsa er som är på jakt efter ny matstol om RuffKnuff-stolen, www.ruffknuff.se Samma funktion som Tripp trapp men till ett kanonbra pris! Vi är supernöjda med vår Vi ses!!//Helena
    Kostar ju lika mycket som TrippTrapp?
  • miniGrynet
    Line80 skrev 2007-12-28 13:08:21 följande:
    jag tvättar tröjan i ljus tvätt.
    Tvättar du den lila tröjan med ljust?
  • miniGrynet

Helenapena

Glömde säga välkommen hit!

• miniGrynet
    Mollymajs skrev 2007-12-28 17:41:29 följande:
    Då är vi hemkommna från Shoppingen. Hittade inget på rean eller i Fräjestaden överhuvudtaget förutom tripp trappen. Lurade sambon att vi skulle ta en snabbis förbi ett av lindexen i kalmar så kund eja köra hem så slapp han. Efter mkt om o men gick han med på det. Fanns en del fint där på rea mkt va billigare en andra Lindexet men tyvärr va det fel stl till Ella. Däremot slank de två nya KANON fina kjolarna ner. En grön med rosa mudd o vita moln på o tröjan till och så den bruna kjolen med retro blommor. Den tröjan hade ja sen innan. Köpte 92 men måste byta de imorgon då vår smalis behöver ha 86 va väldigt stort med 92. Ringde så de har lagt undan det så ja inte blir utan. Tom butiksbiträdet i kassan blev helt saligt då hon tyckte det va så fint
    Vill jättegärna se bilder!

Vad blev det för färg på TrippTrappen? *nyfiken i en strut*
  • miniGrynet

Jag blir snart tvärilsk på detta j-a lindex-online!!!!

Nu när jag äntligen kom in på sidan och kom till varukorgen för att betala, då är stl 86 slut i den lila djurtunikan!!
    Den fanns igår, men då hängde sig sidan för mig som vanligt.
    Nu funkade det, och under den tiden har den tagit slut i stl 86.

Bojkottar snart denna affär! Vad sjutton ska jag med dessa internet-rabatter till då jag ändå aldrig kan använda dom!

Kan man ringa in en beställning eller maila in? Någon som vet?

• miniGrynet
    lilllinda skrev 2007-12-28 18:13:14 följande:
    finns inte presentkorten i internetshopen längre el är de väl gömda?
    Brukar ligga under dam-kategorin, längst ned i den raden.
  • miniGrynet
    miniGrynet skrev 2007-12-28 18:16:58 följande:
    Brukar ligga under dam-kategorin, längst ned i den raden.
    Men nu såg jag att det inte fanns där heller... vet inte alls.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2