Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Förresten, vet att det tagits upp tidigare i tråden om man får blanda t3b2 mellan avdelningarna.
    Det gjorde vi idag, jag frågade en tjej ute i butiken och hon sa att det är ingen som har frågat om det tidigare, men hon sa att det är ju en bra idé om man köper antingen blandade storlekar till samma barn eller om man har fler att handla till.

Och i kassan var det inget krångel, så här får man det i alla fall.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet

Var och shoppade lite på POP-rean idag, visar även dom kläderna här (hoppas ingen tar illa upp!)!
    (Har ännu inte fotat Lindex-kläderna som inhandlades igår!)

• miniGrynet

Haha!
    Fel tråd!!

Var meningen till bild-tråden förstås! Sorry!!

• miniGrynet
    molnen skrev 2008-01-03 22:04:26 följande:
    minigrynet ,i vilka storlekar finns den bruna jackan och vad kostar den?
    Det är en dubbeljacka, finns stl 74-92 (men det är rätt urplockat nu tyvärr!).
    Vi jagade runt efter en jacka i 92, byxor verkar det finnas gott om i de flesta affärer.

Den kostar i normala fall 595 kr men nu på rean 395 kr.
  • miniGrynet
    fructizz skrev 2008-01-03 21:58:41 följande:
    hej allihopa, smiter in med en fråga till er experter: velourbyxorna upp till strl 80 finns de inte i de färger de fanns förut, brun, svart, grå vit? kollade på hemsidan o då fanns bara de nya färgerna!?Nån som vet?
    Jag köpte ljusgrå och mörkgrå för ca 2 månader sedan, men de andra färgerna har jag inte sett nu.
    Hade svarta och bruna (grå också för den delen ) till dottern när hon hade 50 o 56, men sen har jag inte sett de färgerna.
  • miniGrynet

Frågade sambon nu för det var han som betalade t3b2 när vi hade blandat mellan avdelningarna.
    Men då hade det inte gått in i kassan, men kassörskan såg att det var 3 st med den märkningen så hon drog av det billigaste plagget i efterhand manuellt.
    Så det verkar konstigt att det inte ligger i kassan redan.

• miniGrynet
    xenaa skrev 2008-01-03 23:49:02 följande:
    här i växjö får man me blanda mellan flick o pojk idag köpte jag den lila djurbodyn och den gula och en grönblårandig body. den lillabodyn ligger ju i flicksida. no problems där.konstigt att det är så i andra lindex. de kanske bara vill jävlas!
    Jag menar mellan olika storlekar, olika avdelningar.
    Dvs, mellan baby och flick/pojk. T3b2.
  • miniGrynet
    pelagonia skrev 2008-01-04 09:14:57 följande:
    Minigrynet = Vad gav du för popjackan ?
    Den kostar 395 kr nu på rean, vet inte om dom kommer sänkas mera ju närmre den "stora" rean man kommer.
    Men vi köpte nu, för säkerhets skull.
    Byxorna kostade 245 kr.
  • miniGrynet
    solida skrev 2008-01-04 13:38:59 följande:
    Här hade de rea på skidoverallerna, men bara från stl 86 och uppåt... själv är jag ute efter en i stl 74 så jag hoppas att de ska sänka fler overaller till stora rean som börjar 12/1. Jag skulle vilja ha den brunrutiga...
    Den rutiga är fin!!

Vad har dom för färger i er butik på skidoverallerna, och vad kostar dom?
    Är ute efter en i 92...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2