• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • maggan75
    lilllinda skrev 2007-12-30 19:20:01 följande:
    vilket fint tyg!
    Visst var det jag bara älskade kjolen Såg så mjuk och härlig ut
    GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
  • kikkan79
    Livsglöd skrev 2007-12-30 19:17:50 följande:
    Någon som vet om det är lindex som har folkabuss mönstret på en del kläder?
    jag har på sonens o dotterns pujamaser. se i bildgalleriet
  • lugnåsbo

hej hoppar in här o ser om ni kan lösa mitt bekymmer.
    Letar mej fördärvad i bildtråden efter en klänning som jag vet lindex hade för någon månad sen eller två, tror det var från storlek 86 randig i olika färger (smalrandig) jättesnygg o mer ledtrådar kan jag inte ge er
    Såg den i ett klädpaket på tradera för ett tag sen men köpte den inte... o nu när jag ska leta på tradera o så i butikerna behöver jag ju komma på hur den såg ut ordentligt så jag vet vad jag ska kika efter :-P
    Hoppas ni kan hjälpa mej

BF 080412
  • lollypop
    lugnåsbo skrev 2007-12-30 22:40:37 följande:
    hej hoppar in här o ser om ni kan lösa mitt bekymmer.Letar mej fördärvad i bildtråden efter en klänning som jag vet lindex hade för någon månad sen eller två, tror det var från storlek 86 randig i olika färger (smalrandig) jättesnygg o mer ledtrådar kan jag inte ge er Såg den i ett klädpaket på tradera för ett tag sen men köpte den inte... o nu när jag ska leta på tradera o så i butikerna behöver jag ju komma på hur den såg ut ordentligt så jag vet vad jag ska kika efter :-PHoppas ni kan hjälpa mej
    Typ, vilka färger!!??
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • lugnåsbo

ååh äntligen hitta jag den själv fick gå igenom många sidor i bildtrådarna.. var pocahontas som hade bild på sin dotter med den..
    då kan jag visa den bilden för några vänner o se om dom hittar klänningen
    (hoppas det är okej pocha?)

BF 080412
  • kikkan79
    lugnåsbo skrev 2007-12-30 22:40:37 följande:
    hej hoppar in här o ser om ni kan lösa mitt bekymmer.Letar mej fördärvad i bildtråden efter en klänning som jag vet lindex hade för någon månad sen eller två, tror det var från storlek 86 randig i olika färger (smalrandig) jättesnygg o mer ledtrådar kan jag inte ge er Såg den i ett klädpaket på tradera för ett tag sen men köpte den inte... o nu när jag ska leta på tradera o så i butikerna behöver jag ju komma på hur den såg ut ordentligt så jag vet vad jag ska kika efter :-PHoppas ni kan hjälpa mej
    kommer du ihåg vad auktions texten var på tradera. Tänkte om du söker på avslutade auktioner kanske du kan hitta den o länka till oss så vi kan se den?
  • lugnåsbo
    kikkan79 skrev 2007-12-30 22:45:09 följande:
    kommer du ihåg vad auktions texten var på tradera. Tänkte om du söker på avslutade auktioner kanske du kan hitta den o länka till oss så vi kan se den?
    nej det var ju just det som jag inte mindes haha..
    men som sagt nu ser ni bilden på den.. men tack ändå för att ni ville försöka
    BF 080412
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2