• jummie

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

miniGrynet skrev 2007-12-06 13:48:42 följande:
    Det kan ju vara så som någon skrev här innan, att man inte hittar det man vill ha på nätet, men att rabatten bara gäller på nätet. Då är det ju smart att handla presentkort och sen shoppa i butiken.
    Aha ok..tänkte bara så inte folk går o köper presentkort i tron om att det blir MER pengar. Om man redan hittat det man vill ha..typ..ba..lixom
  • jummie
    memlis skrev 2007-12-06 14:01:13 följande:
    Den här tråden är inte bra för mig. Måste ta mig till Lindex imorrn
    Nej nej nej vänta tills den 11:e o använd rabatten!!
  • jummie
    memlis skrev 2007-12-06 14:04:16 följande:
    Jag har ingen rabattAntar att ni har fått den för att ni har Lindex-kort? Jag har försökt i en evighet att fixa det över nätet men det har inte funkat. Men nu har jag äntligen fyllt i en lapp som jag hittade i en butik så snart har jag oxå ett kort
    Åhh stackare där! Men du..koden för rabatten finns ju här i tråden så du kan säkert använda den om du gör en internetbeställning!
  • jummie
    astrid33 skrev 2007-12-06 14:12:04 följande:
    Jag tänker köpa presentkort till någon i julklapp
    Smart!! *kommer att vänta ivrigt på presenten från dig..för den var väl till mig va va va va*
  • jummie

mollan nu skrev 2007-12-06 20:25:16 följande:

Nu har mammsen fyndat igen, veloursnickisar 39:50,brunt fleeceställ 49:-, rosa hängseltunika 39:50 och bruna manchesterbyxor 39:50
    Åk tillbaka o köp ALLT i velor o sälj på tradera..du kommer att tjäna in alla julklappspengar i ett nafs!
  • jummie
    cooki skrev 2007-12-06 23:12:35 följande:
    Vad jag förstår från hemsidan så byter man kläderna i affären, eller?Då kan jag köpa ett par rosa velourbyxor och byta till bruna i affären i stan? Även fast jag bara betalat 26:- för dem på internet?
    det kan ju vara så att om det är kampanj på en viss färg eller storlek så kan du få betala mellanskillanden om du byter
  • jummie
    cooki skrev 2007-12-06 23:17:55 följande:
    jummie - Men om jag använt rabattkoden som finns i tråden, den som ger 62.50:- i rabatt, får jag betala extra i butiken då?
    näää det kan jag inte tänka mig! Jag har då bytt trots rabatter o det har inte ifrågasatts.
  • jummie

mollan nu skrev 2007-12-07 09:26:10 följande:

Nu har jag köpt dagen klänning för 19:- på webben
    Åhh vad var det för klänning?
  • jummie
    lewwe skrev 2007-12-10 09:56:59 följande:
    Någon som har koll på om det är rea nu snart? De brukar väl ha någon dag med 25%!
    Imorgon har du 25% på ett helt köp om du har fått en kupong
  • jummie

Meeen vilket fusk!! Varför får inte de större barnen (framförallt pojkarna) mer färgglada byxor på sitt t3b2 ställ?!?!

Det finns ju bara grå-blå-svart på hela stället..skittrist

*vill oxå ha orange*

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2