• jummie

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

syrra skrev 2007-12-11 09:03:49 följande:
    jummie: jag har beklagat mig varje gång jag handlat sedan -97 på lindex ang färgerna på pojkavdelningen och det har inte hänt något än. De påstår att kunderna vill ha de färgerna
    Ähh klart att man vill ha de färgerna men det utesluter ju inte andra! Jag skulle vilja ha ett par knallröda mysbyxor till min son. Eller nån annan kul färg..fasen lila kan väl pojkar ha? Tycker det är trist att man ska behöva gå över till tjejsidan o köpa färger..för att inte tala om att man ska behöva gå upp två strl om en pojke ska ha dom kläderna

Ska nog mailbomba klagomål till dom
  • jummie
    Knyttet88 skrev 2007-12-11 09:12:40 följande:
    Jummie:Jag köpte ett par knallröda mysbyxor till min pojke i hm rowells katalogen. Då fick man två par för 99 kr tror jag att det var. De är supersköna och rullar ofta i tvättmaskinen men har inte tappat ngn färg.
    Åhh det lät intressant! Tack!
  • jummie
    Ziria skrev 2007-12-11 09:55:14 följande:
    Jag måste fråga.. När man använder 25% kupongen, måste man betala med kortet eller räcker det att dra det o betala kontant? Det står på den "när du använder ditt lindex club-kort"
    nä jag har ingen betalfunktion på mitt kort o alla rabatter har gällt mig oxå. Tror dom menar att du måste kunna visa upp kortet.
  • jummie

Så då har man handlat upp rabatt-kupongen då Känns rätt så najs!

• jummie

25%-kupongen går att använda på t3b2 men inte på andra paketerbjudande som dom har i butiken. Den fungerar även på rean!

• jummie
    loveliva skrev 2007-12-12 09:30:43 följande:
    Jag vill ha velourbyxorna som finns i stl 56-80 till min 3-åring, varför kan de inte göra dem i större stl också???? Så bra med mudd uppe & nere ju!
    Jag veeet jag vill oxå ha! Tycker det är fusk...
  • jummie
    aneka skrev 2007-12-12 11:20:11 följande:
    KOM IGEN NU OCH HJÄLP MIG alla som saknar velourbuxorna med stjärnan i större storlekar. De är ju perfekta!! Jagv ill ha till min 2 1/2 åring åxå!Maila info@lindex.se och önska större storlekar!
    Så nu har jag efterlyst velorbyxor i större storlek samt även påpekar att en färguppdatering på pojksidan är att föredra
  • jummie
    Snorky skrev 2007-12-13 12:54:27 följande:
    jag brukar säga såhär... ALLA färger funkar på ALLA barn oavsett kön... det är detaljerna som förtjejigar/förkilligar enligt mig. Tex puffärmar, rosetter, glitter, spets etc känner jag är för mkt till mina grabbar... Sen om de måste envisas o använda girl/boy i trycken också!
    AMEN!
  • jummie
    zasata skrev 2007-12-16 23:16:14 följande:
    när börjar mellandags rean på lindex?
    åhh mellandags rea *myser*

Nån som brukar handla på Lindex i Täby? Ska vara där i mellandagarna så det blir väl dit jag får bege mig
  • jummie

xenaa: det kallas egentid vet du väl att få gå ensam o trängas o handla kläder

• jummie

Nån mer än jag som reagerat på att storlekarna tycks vara mindre?

Min pojke är 97 cm lång o han kan inte ha 98 på byxorna...de slutar ovanför fotknölarna!

Dottern som är 83 cm lång o normalt drar 86 fick ta strl 98! på mjukisset med jacka o byxa!

• jummie

Men den här ändringen av storlekarna måste ju ha kommit rätt så nyligt för jag har aldrig upplevt Lindex som små i storlekarna förr i tiden..eller så har mina ungar växt som ogräs o jag blundar inför detta faktum

• jummie

Är det någon av er som vågar sig över till damsidan o tittar på kläder till sig själva? Tänkte om nån hade sett nåt snyggt o kunde tipsa om nåt att piffa upp MIN garderob med. Barnens sprängs ju snart..får knappt in en socka till!.-o

• jummie
    BlygTjej skrev 2008-01-29 10:11:19 följande:
    Vilken storlek på ytterkläder till min tös nästa vinter? Fyller 1 år imorgon, 11 kg och 76 cm.
    Mina barn som fyllde 1 år samtidigt som din hade strl 92 nästkommande vinter!

Är rean på Lindex nåt att hurra för iår? Har inte hunnit in till nån affär Är det rea i internetshopen oxå?
  • jummie

Min tjej är två nu vilket din kommer att vara nästa vinter o jag kan säga att overall är överlägset bäst. Det är alldeles för krånglit med byxa o jacka Sen så med overall så kan en "kan själv"-tvååring klä sig själv

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2