Inlägg från: softsofie |Visa alla inlägg
  • softsofie

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

memlis skrev 2007-12-14 10:19:26 följande:
    softsofie - Va fina kläder dina barn hade på sig i bildtråden
    å tack
  • softsofie

visst gällde bara erbjudanet tills i dag`?
    typiskt i så fall ska inte på stan förens i morgon.....

• softsofie
    Tvillingmamma2007 skrev 2007-12-14 10:33:56 följande:
    Du kan ju online-shoppa?
    ja det kan jag ju men när är sosta dan man måste betsälla för att få det innan jul?
  • softsofie
    softsofie skrev 2007-12-14 10:42:28 följande:
    ja det kan jag ju men när är sosta dan man måste betsälla för att få det innan jul?
     jisses inte nog med att jag börjar bli gammla jag börjar bli blind också  stod ju klart å tydligt "beställ innan den 15:de å få kläderna garanterat innan jul"
  • softsofie
    softsofie skrev 2007-12-14 10:55:58 följande:
     jisses inte nog med att jag börjar bli gammla jag börjar bli blind också  stod ju klart å tydligt "beställ innan den 15:de å få kläderna garanterat innan jul"
    å jag kan inte stava heller...
    nä nu går jag och vilar lite..återkommer sen och då vill jag se lite nya bilder i bildtråden
  • softsofie

så där ja nu har jag köpt en klänning grå klänning med tyll ner till och strypbyxor och ett par lackskor men dom var förstora så jag måste byta dom i morgon.
    köpte en pyjamas åt wille den med massa djur på orange och randiga byxor.
    Så blev det en fodrad kamoflage jacka med lurvi luvan för 99 spänn det kallar jag fynd
    bild kommer i bildtråden.

• softsofie
    lollypop skrev 2007-12-14 22:04:41 följande:
    softsofie:strypbyxor!!!??? Stackars barn

men jisses jag borde inte vara här jag är en fara för allmänheten, jag borde lägga mig kl 19 varje kväll

menade så klart strumpbyxor....

haha jag var sist på "mitt"lindex i dag,dom började hissa ner gallret när jag stod där och vakten stod å blänge lite på mig

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2