Inlägg från: softsofie |Visa alla inlägg
  • softsofie

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

lewwe skrev 2008-01-07 10:21:07 följande:
    Jag va precis inne på lindexsidan. När man gick till startsidan på barn va där en bild på en flicka i velourset i rosa och brunt, det va helt underbart men jag hittade inte det under någon kategori. Konstigt att de lägger bilden där innan man kan köpa det ur shopen. Men den ska jag ha i allafall!!!!!!!!!
    hahha skulle precis skriva och fråga samma jag å du verkar ha nästan ha alla kläder likadana
  • softsofie
    Kerplunk skrev 2008-01-11 14:03:10 följande:
    På lindex hemsida kan man under Barn se en bild på en velourdress i rosa/randigt. Den första bild som kommer upp när man trycker på barn.Hittar inte den någonstans i webshopen och heller inte i butik. Någon som sett den?
    jag har sett den i butik,jätte fin synd att den bara finns i 50-68 annars hade jag köpte den direkt.
  • softsofie

har nån sett om det börjat komma in leggingsar på baby?
    min tjej blir 1 år i juni o och är rätt lång.
    hon har storlek 80 på det flesta kläderna.
    När tror ni att jag kan börja handla på "stora" sidan?
    nu handlar jag sällan på hm nå mera men förrut var det så att storlek 86 på baby var bra men storlek 86 på "stora" avdelningen var så stort så dom druknde i kläderna.nån som vet om lindex har samma?

• softsofie
    Kayn skrev 2008-02-15 08:51:25 följande:
    ...gör man när man har 100 kr kupong
    jag vill ju också ha 100 kr kupong! vars får jag tag i den? går den att beställa med på internet?
  • softsofie

tycker det e konstigt att man inte kan använda båda checkarna på lindex hemsida.
    Det är ju olika koder.

Kan inte skriva ut dom heller för jag har inge skrivare

• softsofie
    charmmiss skrev 2008-02-21 13:07:41 följande:
    softsofie- fanns den röda WS:en bara i rött eller fanns den i rosa med?
    jag såg den bara i rött.vet ej om den fanns i rosa.
    om den finsn i rosa så köper jag den också, dom var ju tok billiga och dom linkar rätt mycket polarn och pyrets.
  • softsofie
    Hella28 skrev 2008-02-21 16:05:46 följande:
    Den där "skinnjackan" som finns i bildtråden, hängde den på tjej- eller killavdelningen? Sonen blev helt frälst

vilken skinnjacka menar du den från hm eller lindex?

den från lindex hängde på killavdelningen.

dom från hm hängde på tjej och kill alltså varsin modell.
    den bild som är i bildtråden den från hm är tjej modellen.
    killmodellen hade en sån där "flärp" på varsin axel.
    så personligen tyckte jag att lindexs killjacka var finare än hms,
    men smaken är som baken

• softsofie
    solida skrev 2008-02-21 20:25:59 följande:
    Tröjan (randig) med giraff på var ju jättefin! Den kanske ni redan har diskuterat, har inte orkat läsa igenom alla sidorna sen jag kollade sist... Men den ska definitivt inköpas. Behöver fler långärmade t-shirts. Skinnjackan, fin men hej tycker inte ni att era barn ska kunna leka i sina kläder?? Gillar inte när barnkläder ser ut som vuxenkläder fast mindre. Glipor lär det bli både här och där. När det gäller ytterkläder till sonen är jag väldigt petig med att de ska vara praktiska framför allt. Sen är det ju trevligt om de är fina också...

jag har inte köpt skinnjackan för att wille ska leka i den,

det ska vara en jacka som han har om vi åker till affären blir bjudna på middag och dyligt,

han har en miljon jackor som han kan leka i.

• softsofie
    Hella28 skrev 2008-02-23 10:25:23 följande:
    En fråga till om skinnjackan för 399:- ..är det en typisk kill- eller tjejmodell?Vi hade inte fått in den här hemma, men ringde till en annan stad, men hon sa att den var till tjejer..vilket inte jag kan se av bilde i bildtråden
    Jag köpte den på killavdelningen vars jag bor men jag köpte en lite för stor storlek,dom hade ingen i "min" butik.
    så jag var tvungen att ringa kundtjänst och det var endast två affär i hela sverige som hade storlek 98 kvar.
    När jag ringde butiken och sa att jag velade ha den där svarta skinn jackan från kill sidan i str 98 så sa dom att det inte finns någon skinnjacka på killsidan
    så uppenbarligen skulle den hängt på tjej sidan på mitt lindex också.
    Men det spelar ingen roll för jag hade hur som helst köpt den till wille!
    Tycker den är jätte fin och inte alls tjejig eller killig!
  • softsofie

hur länge ska det ta för en jacka å komma som man betsällt från ett annat lindex?
    beställde den i fredags och än har dom inte ring, hon jag pratade som skulle skicka den sa att den är här måndag tisdag, ja senast tisdag...ööööh men vars e den?
    wille hinner ju byta flera storlekar innann den verkar komma.
    Okej jag kanske är lite ivrig att få jackan men jag vill ju ha den nu
    så nu måste jag föra tillbaka den andra skinnjackan.så om det e nån som .........
    inboxa mig i så fall!

• softsofie
    Peak skrev 2008-03-03 11:23:13 följande:
    jag som tänkte köpa några nya bh:ar för rabattkupongen...har en modell jag gillar supermycket så nu tänkte jag köpa på mig några likadana...men hittar dem inte Det är Lindex egen bh och den är en t-shirt bh med knäppning fram, med brottarrygg - där tyget är lite finmaskigt, ser ut som tyll typ och så är det små prickar på det tyget. Nån som känner igen?Har den utgått och ersatts av en annan modell, för jag hittar bara denna:www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...och så har jag sett en till, men den jag vill ha är i lite blankt tyg, om ni förstår...
    jag vet  vilken du menar,har också letat den men bsara hittat den på bilden
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2