• Lokatt

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Varit på rean, här var det kasst! Hälften som hängde ute var sänkt redan innan jul. Priserna var inte mycket sänkta heller. Köpte inget alls.

• Lokatt
    solida skrev 2007-12-26 12:36:12 följande:
    Det var faktiskt bra rea här...!!! I min butik är allting alltid kasst så jag blev glatt överraskad. Köpte ett par fina snickarjeans från fix och sen lite bodys. De reade ut alla ugglekläder och velourset som var jättefina. Sen var det massor av tröjor och sånt. På HM var det däremot ganska dåligt, men jag var där på morgonen på förhandsvisningen av rean, så då kanske de inte hade hunnit få ut allt än. Köpte dock byxor och jacka till mig. Väldigt nöjd med mina reafynd.
    *avis*
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2007-12-26 13:22:30 följande:
    Någon som har koll på hur länge allt är öppet idag?
    Här är klädaffärerna öppna till 6. Men det kan säkert skilja massor!
  • Lokatt

Fam Vollmer skrev 2007-12-26 22:38:09 följande:

.Sen fyndade vi riktigt bland danska märkena där det va halva priset Blide molo till dom båda. Hade gärna handlat massor men maken stryper mig då ingen av barnen egentligen behlver någonting
    vart handlade ni det då?
  • Lokatt

Fam Vollmer skrev 2007-12-26 22:53:15 följande:

En affär i stan här som heter allan brallan som hade 50% på jättemycket både katvig, esl, molo, plastisock hmmm kanske nått märke jag glömt. Mest byxor o till större barn inte mycket bodys tyvärr men hittade ett molo set med body/byxa till lillebror o matschande tröja till storebror. Har spanat på det ett tag men inte köpt då jag tycker att det e för dyrt men nu kunde jag ju bara inte låta bli.Va ett par förre mig(turister gissar jag som frossade någoån som kom uppe ifrån typ sthlms trakten) vet inte om jag hörde rätt men typ 3000:- o då va det mesta på halva priset, men visst dom handlade en del till ful pris oxå men gud alltså.
    Oj, det låter som en roligare rea! haha ja varför inte shoppa loss på 3000! Om man kan så De var nog nöjda.
  • Lokatt
    rainbowbrite skrev 2007-12-27 18:09:50 följande:
    VAR finns velour-brallorna?? Har vart på 2 lindex nu...hittar dom inte! :(
    menar du från stl 86. eller på baby? På baby hänger dom på t2b3. De större stl verkar dock vara slut överallt.
  • Lokatt
    xenaa skrev 2007-12-27 22:03:16 följande:
    jag undrar jag med igen om  definns nån kod till online shoppen
    vet inte om denna funkar än. L47001 50kr
  • Lokatt

Appropå det där med kläder man inte vet vart man ska tvätta.. jag brukar samla ihop alla dom tillsammans och köra i maskinen på 40 grader.
    Känns som om man kör färgglada med vittvätt så riskerar man att vittvätten blir solkig. Och dessutom använder jag vi-tvättmedel till min ljustvätt. Det sliter ju onödigt mycket på färgerna, på tex. snigeltröjan och liknande.
    Men ibland är det svårtatt veta vad som ska vart faktiskt.

• Lokatt

vit-tvättmedel ska det stå så klart! *oops*

• Lokatt
    Beckah82 skrev 2007-12-29 18:58:11 följande:
    r det svarta eller bruna muddar på cola lights bodysar i bildtråden? *hoppas brun*
    Kollade bildtråden för att förstå vilka du menar, *fattade inte*
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2