• Lokatt

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Här är det som finns på rea fortfarande halva rea priset.. Hos min syster som bor i annan stad så är det inte halva rea priset än. Så det är ytterligare en grej som dom gör olika!

• Lokatt
    Snorky skrev 2008-02-01 13:15:54 följande:
    nä, kupongerna fungerar ändå, du kan betala med vanligt kort
    Fast det står, gäller vid ett köptillfälle och tillsammans med ditt lindexkort.
  • Lokatt

denna där skrev 2008-02-01 13:27:09 följande:

Svar på #3051
    Jag visade mitt lindexkort men jag betalade med mitt vanliga bankkort. Det gick bra!
    Jo, i så fall missuppfattade jag. Jag menade bara att man nog måste dra sitt lindexkort, men betala kan man väll med kontanter eller bankkort ändå
  • Lokatt

denna där skrev 2008-02-01 15:12:23 följande:

Svar på #3063
    men du gör olika köp varje gång i webbutiken då?Då tillkommer väl 19 kr per köp? Då får man ju inte 50 kr rabatt...*lurar på hur jag kan köpa så mkt som möjligt så billigt som möjligt*
    Det funderade jag oxå på.. men iof. köper man typ en pyamas för 79 och får 31kr rabatt blir det ju billigare det med
  • Lokatt

Ja visst är det dumt med dom där bodysarna.. hur har dom tänkt där igentligen? fina är dom ju, men utan byxor kan man ju inte gå!

• Lokatt
    zasata skrev 2008-02-01 20:45:44 följande:
    idag harj ag använt 4a kuponger frågade även hur dom har tänkt med dom.. hon sa att dom gör stickprov och använder man mer än en kupong så drar dom lindexkortet !?men det kan dom ju inte göra? inte mitt fel att dom gjort så här ju.. desutom får jag aldrig erbjudande på mitt kort..
    Vad då stickprov? hur skulle dom kolla det menar dom? Antingen så registreras det på korten eller så gör det inte det! Då skulle det ju ses alltid lixom.
  • Lokatt
    NovJenny skrev 2008-02-01 21:34:58 följande:
    Hejsan. Har en snabb fråga.För att bli medlem, måste man få kredit godkänd?Jag är arbetslös när jag inte är föräldrarledig, och kan inte fylla i arbetsgivare och årsinkomst.kan man inte bara bli medlem, på ett "normalt" sett?!
    Du kan bli medlem med ett kort som du inte har kredit knutet till. Det kan du inte söka på internet utan får gå till butik för.
    På kreditansökan borde dom gå på förra årets inkomst och då räknas ju föräldraledighet in, så jag skulle tro att du kan söka kredit om du inte har annmärkningar ändå. Men som sagt funkar ju att ha utan oxå. Jag har ett utan och min man har ett med
  • Lokatt
    NovJenny skrev 2008-02-01 21:34:58 följande:
    Hejsan. Har en snabb fråga.För att bli medlem, måste man få kredit godkänd?Jag är arbetslös när jag inte är föräldrarledig, och kan inte fylla i arbetsgivare och årsinkomst.kan man inte bara bli medlem, på ett "normalt" sett?!
    Du kan bli medlem med ett kort som du inte har kredit knutet till. Det kan du inte söka på internet utan får gå till butik för.
    På kreditansökan borde dom gå på förra årets inkomst och då räknas ju föräldraledighet in, så jag skulle tro att du kan söka kredit om du inte har annmärkningar ändå. Men som sagt funkar ju att ha utan oxå. Jag har ett utan och min man har ett med
  • Lokatt

sessa: vilka två olika pratar du om? vet bara om en man kan skriva ut??

• Lokatt

sessa: tack men jag hittade till den andra rabatt länken nu.
    Vill bo i en större stad så man kan springa runt till flera olika lindex bara!

• Lokatt
    zasata skrev 2008-02-05 22:51:20 följande:
    jag har massor!!ett på allum, 3i stan med barnkläder + två till med smink och kläder till mig, en på backaplan, en i kungälv, kållered, kunsbacka om jag är påväg till sambos föräldrar, och då även i halmstad... men dom två sista är jag inte i så ofta..
    Haha, oj!! Vilken lyx! Här har vi en.. med en kassa och samma "tanter" jämmt. Blir en tur till grann staden innan bebisen tittar ut har jag bestämmt iaf!
  • Lokatt
    Snorky skrev 2008-02-05 23:05:38 följande:
    kuponger brukar alltid gälla på t3b2...
    ingen som mailat kundtjänst denna gången? Funderar på att göra det för att ha ett argument, känner mig 90% säker på att här i stan kommer dom säga att man inte får göra så.
    Tyckte jag läste att det inte funkade på web-shopen..? Någon som vet?
  • Lokatt
    zasata skrev 2008-02-05 23:11:31 följande:
    det är ju inga nedsatta varor... utan erbjudande..nör jag köpte maskara ida.. var det typ 20%på alla loreal produkter.. men fick endå använda en 50kr..
    jo, men Lindex kan ju vara som dom är och säga olika i olika affärer tyvärr. Jag har fått argumenterat för att få använda en liknande kupong på t3b2 här i stan den enda gången jag gjort det. Inte kul när det är en kö bakom. Då är det lättare att bara kort säga att det får man visst enligt kundtjänst.
  • Lokatt
    Snorky skrev 2008-02-05 23:19:32 följande:
    men man kan ju inte hålla på o maila kundtjänst för varje kupong. Om en kupong gäller på t3b2 så gäller givetvis även denna kupong. De har ju svarat innan att t3b2 är ett fast erbjudande som de alltid har och därför gäller kupongerna på det.
    ok, så det skiljer inget kupongerna imellan. Det låter iof. logiskt.
    Bara jag som är så trött på att de är otrevliga här, när man har rätt.
  • Lokatt
    snigelina skrev 2008-02-06 07:20:40 följande:
    Vi har visserligen två butiker, en i centrum och en i köpcentrat utanför stan. Det tar mig 1,5 timme tur och retur att ta bussen till den sistnämnda butiken så ALDRIG att jag skulle åka dit bara för att utnyttja en kupong.Nä, jag anser att tid är också pengar, så jag använder kupongerna i webbutiken istället.
    jo, självklart är tid inte värt dom pengarna. Men om man ändå är i en annan std och har nära så tänker jag gå in iaf.
  • Lokatt
    Puffalina skrev 2008-02-08 23:28:45 följande:
    Hur får ni alla kuponger???? Jag är med i Lindexklubb å får kuponger nån gång då å då men jag tycker ni verkar få jämt eller??? men ni kanske handlar för föera tusen i månaden där???
    Bläddra bakåt i tråden.. där finns länkar till kuponger att skriva ut.
  • Lokatt

någon som sett de nya v-jeansen jag hört talas om? Tänkte om någon hade kort?

• Lokatt

Köpte dom nya snygga v-jeansen i dag! SÅ snygga

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2