• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Snorky
    mollan nu skrev 2008-02-05 13:15:54 följande:
    Nu har jag köpt en gul tröja med hundar på till dottern för 29:50 från pojk.Tog en 86 och mätte mot flick 92, de var lika stora förutom att hundtröjan var bredare.Är man kort och tjock när man e kille och lång och smal som tjej? Då måste vi se till att få en snopp fast opererad på dotra
    ja, precis... och det är bäst att jag klipper av snopparna på mina killar!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • inka

här blir det lindex shopping imorgon äntligen har ju 6 mil till närmsta så blir tyvärr inte så ofta men nu så. vill ha mera plysch byxor till sonen sen måste jag hitta några snygga tröjor till dottern.

• pelagonia
    mollan nu skrev 2008-02-05 13:15:54 följande:
    Nu har jag köpt en gul tröja med hundar på till dottern för 29:50 från pojk.Tog en 86 och mätte mot flick 92, de var lika stora förutom att hundtröjan var bredare.Är man kort och tjock när man e kille och lång och smal som tjej? Då måste vi se till att få en snopp fast opererad på dotra
    Oh det måste vara den jag såg idag..ville köpa men fanns inte i 86..ser inte den på hemsidan i heller.
    Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • seSSa

haha ytterligare rabatter utnyttjade.. skrev ju ut 10 av varje... har redan använt 3 av varje imorgon ska jag köpa mer...

har hittills köpt (me rabatterna):
    *en topp till mig, 129:- ord.pris, betalade 29:- (2 rabattkuponger utnyttjade, en av varje)
    *t3b2 grejer, 2 tröjor och ett par joggingbyxor,178,50:- ord.pris, betalade 78,50:- (2 rabattkuponger utnyttjade, en av varje)
    *Regnbyxa, de ljusblåa i modellen: Bamse, 199:- ord.pris, betalade 99:- (2 rabattkuponger utnyttjade, en av varje)

Och som sagt imorgon ska jag göra ett köp till, resten av regnstället dvs jackan... kostar den me 199:- men kommer köpa den för 99:- (2 rabattkuponger kommer utnyttjas, en av varje)

SUPERBRA SOM SAGT

har även fyndat massor på andra affärer, köpte 2 pyjamaser 149:- kr ord.pris och me rabatt som jag hade på 25% så fick jag de för 112,50:- eller nått sånt...
    Även kläder till mig och ett för syrran, plagg för säkert 1000-lappen, betalade 175 kr (köpte 5 plagg till mig o ett plagg till syrran) sex totalt alltså för 175 kr mår sååå bra haha...

♂ L E Ó N ♂
  • inka

jag har skrivit ut två kupnoger tror ni det går bra fast det röda där det står lindex inte kom med då vi bara har svart vit färg?

• JoiPoi

Nämen seSSa har du vaknat upp från de döda!

Kan man använda flera kuponger vid ett o samma köp eller va då?

• Lokatt

sessa: vilka två olika pratar du om? vet bara om en man kan skriva ut??

• papayan

Var och fyndade lite Fix kläder, då dom hade :ta två, betala för en..!!!

• Kayn
    seSSa - perfekt, jag ska oxå köpa Bamseregnstället så det är ju supersmidigt att kunna använda en av varje för då blir det absolut prisvärt Ingen som opponerade sig i kassan?
    Mamma till Wilhelm 070114
  • inka
    lugnåsbo skrev 2008-02-05 12:16:04 följande:
    Svar på #3323hmm inte meningen att låta så arg som jag gjorde
    de dära brun oranga randig byxorna du lagt in i bildtråden vilka stl finns de i? de va ju så snygga
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2