• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • zasata

jag har massor!!
    ett på allum, 3i stan med barnkläder + två till med smink och kläder till mig, en på backaplan, en i kungälv, kållered, kunsbacka om jag är påväg till sambos föräldrar, och då även i halmstad... men dom två sista är jag inte i så ofta..

Lokatt skrev 2008-02-05 22:33:55 följande:
    sessa: tack men jag hittade till den andra rabatt länken nu. Vill bo i en större stad så man kan springa runt till flera olika lindex bara!
  • Carolina1979
    zasata skrev 2008-02-05 22:51:20 följande:
    jag har massor!!ett på allum, 3i stan med barnkläder + två till med smink och kläder till mig, en på backaplan, en i kungälv, kållered, kunsbacka om jag är påväg till sambos föräldrar, och då även i halmstad... men dom två sista är jag inte i så ofta..
    Mölndal har också lindex o Frölunda
    ~Oliver är här - 070807~ Min blogg: www.carolina1979.blogg.se
  • Lokatt
    zasata skrev 2008-02-05 22:51:20 följande:
    jag har massor!!ett på allum, 3i stan med barnkläder + två till med smink och kläder till mig, en på backaplan, en i kungälv, kållered, kunsbacka om jag är påväg till sambos föräldrar, och då även i halmstad... men dom två sista är jag inte i så ofta..
    Haha, oj!! Vilken lyx! Här har vi en.. med en kassa och samma "tanter" jämmt. Blir en tur till grann staden innan bebisen tittar ut har jag bestämmt iaf!
  • zasata

var i mölndal? just det, vi sisjön där.. kanske skall ta tur dit bort i morgon då... och frölunda..

Carolina1979 skrev 2008-02-05 22:57:03 följande:
    Mölndal har också lindex o Frölunda
  • Snorky
    leson76 skrev 2008-02-05 22:28:17 följande:
    Det trodde jag aldrig! läser man på skylten (ta 3 betala för 2) står det att det ej går att kombinera med andra erbjudanden. Tror du hade lite tur ;) Snacka om att de ger bort sina varor gratis.
    kuponger brukar alltid gälla på t3b2...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Lokatt
    Snorky skrev 2008-02-05 23:05:38 följande:
    kuponger brukar alltid gälla på t3b2...
    ingen som mailat kundtjänst denna gången? Funderar på att göra det för att ha ett argument, känner mig 90% säker på att här i stan kommer dom säga att man inte får göra så.
    Tyckte jag läste att det inte funkade på web-shopen..? Någon som vet?
  • zasata

det är ju inga nedsatta varor... utan erbjudande..
    nör jag köpte maskara ida.. var det typ 20%på alla loreal produkter.. men fick endå använda en 50kr..

Lokatt skrev 2008-02-05 23:08:21 följande:
    ingen som mailat kundtjänst denna gången? Funderar på att göra det för att ha ett argument, känner mig 90% säker på att här i stan kommer dom säga att man inte får göra så.Tyckte jag läste att det inte funkade på web-shopen..? Någon som vet?
  • Lokatt
    zasata skrev 2008-02-05 23:11:31 följande:
    det är ju inga nedsatta varor... utan erbjudande..nör jag köpte maskara ida.. var det typ 20%på alla loreal produkter.. men fick endå använda en 50kr..
    jo, men Lindex kan ju vara som dom är och säga olika i olika affärer tyvärr. Jag har fått argumenterat för att få använda en liknande kupong på t3b2 här i stan den enda gången jag gjort det. Inte kul när det är en kö bakom. Då är det lättare att bara kort säga att det får man visst enligt kundtjänst.
  • Snorky
    Lokatt skrev 2008-02-05 23:08:21 följande:
    ingen som mailat kundtjänst denna gången? Funderar på att göra det för att ha ett argument, känner mig 90% säker på att här i stan kommer dom säga att man inte får göra så.Tyckte jag läste att det inte funkade på web-shopen..? Någon som vet?
    men man kan ju inte hålla på o maila kundtjänst för varje kupong. Om en kupong gäller på t3b2 så gäller givetvis även denna kupong. De har ju svarat innan att t3b2 är ett fast erbjudande som de alltid har och därför gäller kupongerna på det.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2