Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Milla med killar skrev 2008-01-05 13:28:58 följande:
    Nån som har Hm rabatten?
    hur mycket är hm rabatten på? hur mycket är frakten på?
  • Buttelina
    xenaa skrev 2008-01-06 22:40:54 följande:
    hej hej välkommen.de fanns bara i brunt och de är rätt gamla så tror inga Lindex haR KVAR DEM TYVÄRR.jAG VILLE MED HA DOM. HANN INTE KÖPA DEM
    oj, dom fanns kvar på min lindex i några storlekar. på rea dessutom, tror dom kostade 69kr...
  • Buttelina
    xenaa skrev 2008-01-06 22:48:42 följande:
    skojar du?. men de verkar vara rätt sällsynta nu.fasen. du minns inte i vilken storlek de hade?har nämligen letat som fan efter sånna. men nu finns de inga kvar här.
    jag såg en 86 en 104 och en 110...
  • Buttelina
    xenaa skrev 2008-01-06 23:12:26 följande:
    ååh fans de 86.får jag fråga vart i landet du har sett de
    i malmö Räcka ut tungan. såg dom på jägersro i malmö...
  • Buttelina
    xenaa skrev 2008-01-06 23:39:05 följande:
    går de då?Ringer jag till den butiken som har byxorna ? eller kan min lindex göra de?
    jag tror det kostar 50kr att skicka mellan affärerna!
  • Buttelina
    xenaa skrev 2008-01-07 07:44:20 följande:
    oj 50 spänn.men tackar tjejer för all infon.
    men 50 kr kan det vara värt om det är något man verkligen vill ha!
  • Buttelina
    Tina83 skrev 2008-01-07 09:44:41 följande:
    jag fick en skinnjacka en gång från en annan affär. men dom glömde ta betalt för det det är ju värt 50 spänn om det är en bit ifrån. men för en body skulle jag nog inte göra så
    jag hade betalt det även för en body, men jag är lite knäpp
  • Buttelina
    2007 Mamma skrev 2008-01-08 15:21:18 följande:
    Ang. de bruna hängselbyxorna som flera sett på rea, vad kostade de då?? ord.pris va väl 129kr???? Ni som har dessa byxor i strl.98, hur gamla är era barn?Pelagonia: Strl.86 är lika långa som velourbyxorna strl.80. De är lite smalare i midjan oxå tycker jag då velourbyxorna är lite stora.
    69 kr (tror jag) dom kostade här.
  • Buttelina
    Snorky skrev 2008-01-17 15:37:20 följande:
    ja, just nu har jag ett sms som gäller ända in i februari med 25% på valfri vara till ord. pris! Fick sms:et i början av året... så man hinner ju handla på det en hel del!
    det har inte jag fått
  • Buttelina

undrar ni angående molo

Helt klart kan man använda molo suitsen dagtid! praktiska och underbara

Storlekarna kan variera. Kläderna med print är allmänt smalare och mindre i storlek än de med stjärnor. De randiga kläderna är störst både på längden och bredden. höstens bodysuits med stjärnor på är dock mindre i storleken...

Hoppas att det hjälpte lite är lite molo frälst

Var inne på lindex igår men hittade ingenting Förvånad. Är jag konstig eller?? stod och kollade på den snygga blå/vit/gula pyjamasen, men hängde den igen...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2