Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

leson76 skrev 2008-02-03 22:34:43 följande:
    Nej, det står att kupongen kan användas vid ETT inköpstillfälle.
    ja just den kupongen. jag har 10 kuponger som jag använder vid 10 inköpstillfällen...
  • Buttelina
    leson76 skrev 2008-02-03 23:39:08 följande:
    Jag tror jag tänker välja att tolka det så å. Man behöver ju inte läsa det som jag gjorde, att man bara får använda en. Imorgon blir det lindexrunda (som bar-runda) ho ho ho
    ja, ut på lindex runda vi är nog en hel del som väljer att tolka det så jag tolkade det som dig innan men folk här i tråden övertygade mig
  • Buttelina
    lillajag82 skrev 2008-02-04 21:37:55 följande:
    JAG HAR EN FRÅGA TILL ER ALLA SOM LÄGGER UT ERA BILDER I BILDTRÅDEN hur gör ni det funkar inte för mig o ändo har jag pluss
    klicka upp bilden du vill kopiera och höger klicka på bilden. det  ska vara på ett speciellt ställe, prova lite varstans på bilden
  • Buttelina
    Nenat skrev 2008-02-05 10:39:11 följande:
    Hade jag faktiskt ingen aning om, händer inte så ofta att jag står i kassan, har fullt upp med alla mina barnkläder så det har jag inte reagerat på. Det borde ju ledningen ha tänkt på i så fall så kör ni på så länge det går. Vet ju själv hur det va när man gick hemma med föräldrarpenning.
    Gud vad snäll du är
  • Buttelina
    snigelina skrev 2008-02-05 12:26:52 följande:
    Visst borde det komma turkosa velourbyxor till baby också? finns ju flera bodies som skulle matcha bra till det..
    det har jag också funderat på! det borde det göra..
  • Buttelina
    zasata skrev 2008-02-06 14:43:50 följande:
    vad skall jag köpa mer´? det enda jag vill ha är en på 3b2 som e slut överallt där jag kollat.. kan verkligen inte hitta mer saker jag vill köpa.. men känner ju att jag måste medans jag kan.. kanske ksall lägga upp ett lager av maskara?
    vad är det för t3b2 vara du är ute efter?
  • Buttelina
    Line80 skrev 2008-02-07 21:21:58 följande:
    åhh dom va jätte fina, vart hittade du dom? blir ju perfekt alla hjärtans present
    charmmiss skrev 2008-02-07 21:26:54 följande:
    jättesöta, vad var priset?
    dom kostade 79.50 och fanns än så länge i dom färgerna. så fint med matchande strumpor
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2