• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Ja, jag tycker inte heller djurtröjan var särskilt stor. Den var som tröjorna brukar på flick! Förutom att den var lite lång i modellen. Men på bredden var den som flicktröjorna brukar vara.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Line80 skrev 2008-02-21 20:07:55 följande:
    nu när jag ser det själv när mina barn har sina på sej, så tycker jag att just den bruna verkar vara större i strl medans den gröna mindre eller mer normal i strl.
    okej, det kanske förklarar saken... för jag har köpt gul o grön till mina barn. 86 till lilla o 104 till stora. O som du vet brukar jag vara lite kinkig om det ser för stort ut!
  • Snorky
    milimina skrev 2008-02-21 20:07:33 följande:
    snorky,tror du man törs gå till kassan med flera plagg och en kupong per plagg i marieberg? eller får man köra fegvarianten o tvinga dit maken igen kanske
    hmm... jag är lite feg så jag vågar inte! Kanske att jag skulle kunna tänka mig o gå två svängar, men inte två kuponger från nätet på samma köp!
  • Snorky
    solida skrev 2008-02-21 20:25:59 följande:
    Tröjan (randig) med giraff på var ju jättefin! Den kanske ni redan har diskuterat, har inte orkat läsa igenom alla sidorna sen jag kollade sist... Men den ska definitivt inköpas. Behöver fler långärmade t-shirts. Skinnjackan, fin men hej tycker inte ni att era barn ska kunna leka i sina kläder?? Gillar inte när barnkläder ser ut som vuxenkläder fast mindre. Glipor lär det bli både här och där. När det gäller ytterkläder till sonen är jag väldigt petig med att de ska vara praktiska framför allt. Sen är det ju trevligt om de är fina också...
    man kan ju ha fler jackor! Den kostade ju bara 98:- på erbjudandet. Man kan ju ha den när man åker o handlar, går på stan, åker bil etc. Jag tror de flesta som köpt den inte har köpt den för att leka i.
  • Snorky
    Kayn skrev 2008-02-21 20:35:28 följande:
    Så jag fattat rätt....var dom djurtshirtarna stora i storleken? Sugen på att köpa till sonen, dock ej den med rosa
    jag tycker inte det... de var lite längre, men smala i modellen... typ som flicktröjorna. Jag tror 86 blir bra på Wille. Mio har fått den gröna.
  • Snorky
    Kayn skrev 2008-02-21 21:15:45 följande:
    Visst är skinnjackan unisex i modellen? Blir ju inte direkt dyr om man tar 25% erbjudandet
    jag tror tyvärr inte du får utnyttja 25% på den eftersom det är ett erbjudande. Det brukar stå att rabatterna inte gäller på erbjudanden.
  • Snorky
    ikve skrev 2008-02-21 21:37:01 följande:
    Prövade att lägga en i varukorgen och jag fick då in 25% rabatt på den, så det borde fungera bra att kombinera
    aha, det var ju bra... för när jag har använt rabattkoder förut på hm så har bara rabatten dragits på plaggen som det inte varit erbjudanden på.
  • Snorky
    Kayn skrev 2008-02-22 19:30:33 följande:
    Nån som har köpt dom här jeansen för 199 kr på Lindex där det ska vara smal passform? Är det smalsmalpassform eller är det mer smalnormal?
    asså de är ju smala, de sitter åt om man säger så, men är supermjuka och hur sköna som helst. Dessutom väldigt töjbara så det känns mest som att ha tajts på sig! Min stora rumpa går iaf i, så det borde inte vara värre för andra rumpor!
  • Snorky
    Kayn skrev 2008-02-23 13:23:11 följande:
    Då kanske jag skulle ge mig på att prova ett par då, fast jag tror jag får bege mig till butik då så det blir rätt storlek....till min stora rumpa Kunde du ha samma storlek som du brukar ha eller blev det att gå upp/ner i storlek?
    bra fråga... just nu använder jag mest bara 2 par jeans o båda de är köpta på lindex! Jag vill helt enkelt inte köpa på mig för mkt då jag tror att jag ska gå ner i vikt! Eller jag har iaf tänkt mig det... haha! Det går dock lite segt för mig!! O nu tog jag samma storlek på dessa som jag har på de två innan. Jag köpte de faktiskt i butik utan att prova för Mio var inte så samarbetsvillig så inte en chans att mamma skulle få prova! Men de var bra på sen. Men jag kan nog tycka att Lindex över lag är rätt generösa i sina storlekar.
  • Snorky

Så nu har jag beställt en del från Lindex´s sida!  Jag börjar bli less på att ränna i butiker hela tiden! Så nu köpte jag svarta jeans, svart kofta, rödrandig topp åt mig och sen randig stickad luvtröja samt brun/orange strumpor åt lilla killen! Så skönt att kunna använda så många rabattkoder samtidigt.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2