Inlägg från: Anonym (Pryd?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pryd?)

Använder ni leksaker i ert förhållande?

Ni som lever i par, använder ni sexleksaker tillsammans?
    Jag kan tänka mig att det ger sexlivet en rejäl skjuts men jag är nog lite för blyg (pryd) för sånt. Skulle inte våga gå och köpa någon och skulle nog ha lite svårt att se min sambo i ögonen dagen efter en natt men en leksak. Och vi har ändå varit tillsammans i 10 år och har två barn.
    Är det vanligt att man använder leksaker tillsammans? Jag var på sexleksaksparty häromdagen och nästan alla (mest gifta kvinnor i 55-årsåldern) köpte något. (Vad vet jag dock inte)
    En sak som fanns var en buttplug som enligt demonstratören ska "ta mannen till himmlen". Det vill jag ju såklart men jag har lite svårt att se mig själv stoppa saker i ändan på honom, hur mycket jag än älskar honom.
    Nå, är jag pryd eller inte?

• Svar på tråden Använder ni leksaker i ert förhållande?
  • Anonym (Pryd?)
    Anonym (=)) skrev 2007-12-04 10:16:49 följande:
    Ja vi använder ibland.
    Vad för saker och hur använder ni dem?
  • Anonym (Pryd?)
    Anonym (mums) skrev 2007-12-04 10:30:30 följande:
    Jag var för blyg, som du, att införskaffa sånt men killen är inte så blyg. Han beställde helt enkelt på nätet och överaskade mig.
    Nåt sånt skulle nog funka för mig. Jag vet att killen vill men han fattar ju inte att jag egentligen vill fast jag är för blyg. (Typiskt karlar, fattar inte att jag vill när jag säger att jag inte vill )
  • Anonym (Pryd?)
    Anonym (skoj) skrev 2007-12-04 11:11:43 följande:
    Jag var oxå lite blyg för att använda dem tillsammans först, men sambon är väldigt frigjord och har fått mig slappna av när det gäller sånt. Så nu åker de fram ganska ofta, väldigt trevligt
    Jag skulle ju vilja att det blev så. Vårt sexliv är ju inte direkt jätteaktivt efter två barn varav den ena fortfarande är ganska liten. Jag tror att det skulle ta fart om vi vågade oss på något nytt.
  • Anonym (Pryd?)
    Anonym (skoj) skrev 2007-12-04 12:59:10 följande:
    shop.himmelriket.se/ Sök på "silikondelfinen"
    Har inte kollat på sidan men antar att det var en sådan som var med på partyt. Jag satte den på fingret! Generad Trodde den skulle vara där. Passade ju perfekt!
  • Anonym (Pryd?)
    Anonym (skoj) skrev 2007-12-05 09:48:58 följande:
    jag är skoj 2... hoppas du hittar något som passar er och att ni har det "trevligt" börja försiktigt och gå från där.. glöm ej glidmedel och rengörings geler.. inge skoj om du/ni får svamp första gången.. men njut och ha skoj.. GOD JUL!!
    Svamp? Kan det bli det om man inte rengör grejorna efteråt eller?
Svar på tråden Använder ni leksaker i ert förhållande?