• Anonym (Pryd?)

Använder ni leksaker i ert förhållande?

Ni som lever i par, använder ni sexleksaker tillsammans?
    Jag kan tänka mig att det ger sexlivet en rejäl skjuts men jag är nog lite för blyg (pryd) för sånt. Skulle inte våga gå och köpa någon och skulle nog ha lite svårt att se min sambo i ögonen dagen efter en natt men en leksak. Och vi har ändå varit tillsammans i 10 år och har två barn.
    Är det vanligt att man använder leksaker tillsammans? Jag var på sexleksaksparty häromdagen och nästan alla (mest gifta kvinnor i 55-årsåldern) köpte något. (Vad vet jag dock inte)
    En sak som fanns var en buttplug som enligt demonstratören ska "ta mannen till himmlen". Det vill jag ju såklart men jag har lite svårt att se mig själv stoppa saker i ändan på honom, hur mycket jag än älskar honom.
    Nå, är jag pryd eller inte?

• Svar på tråden Använder ni leksaker i ert förhållande?
  • Anonym (=))

Ja vi använder ibland.

• Anonym (Pryd?)
    Anonym (=)) skrev 2007-12-04 10:16:49 följande:
    Ja vi använder ibland.
    Vad för saker och hur använder ni dem?
  • Anonym (=))
    Anonym (Pryd?) skrev 2007-12-04 10:21:10 följande:
    Vad för saker och hur använder ni dem?
    Dildo. Som förspel
  • Anonym (mums)

Min kille älskar att se på när jag leker med dildon. Ibland är han med i leken och ibland bara tittar han på.

• Anonym (mums)

Jag var för blyg, som du, att införskaffa sånt men killen är inte så blyg. Han beställde helt enkelt på nätet och överaskade mig.

• Anonym (Pryd?)
    Anonym (mums) skrev 2007-12-04 10:30:30 följande:
    Jag var för blyg, som du, att införskaffa sånt men killen är inte så blyg. Han beställde helt enkelt på nätet och överaskade mig.
    Nåt sånt skulle nog funka för mig. Jag vet att killen vill men han fattar ju inte att jag egentligen vill fast jag är för blyg. (Typiskt karlar, fattar inte att jag vill när jag säger att jag inte vill )
  • Anonym (mums)

Ja, naturen borde ha utrustat karlarna med tankeläsnings-förmåga.

• Anonym

Min fru och jag går gärna och köper sexleksaker. Vi använder dem på varandra, Jag på henne och hon på mig. Inte varje gång vi har sex utan som krydda någon gång ibland.

Vi båda är ganska pryda, första gången vi köpte en sexleksak var i London, romantisk weekend, gick av tillfälle förbi en Ann Summers butik (butikskedja som säljer underkläder, och sexleksaker). En ganska ful och dålig dildo i naturfärgat gummi. Efter den resan släppte sexleksaksskräcken och det har blivit flera inköp ofta tillsammans, våra favoriter de från Fun Factory, roliga former och färger. Det är otroligt sexigt att se min fru leka...

Lycka till, köp en till er i julklapp! God Jul

• Anonym (mums)

Om du vet att han också vill så borde ni hitta ett sätt att genomföra det.

Prova att sitta tillsammans vid datorn och surfa på lite olika roliga sidor. De har ju sexiga kläder också om du vill börja lite lätt. Du får påpeka på ett liite tydligare sätt att det skulle kanske vara kul att prova nåt liknande och hoppas på att han snappar upp på det.

Det var en enda enkel spärr för mig att komma över, nu har jag inga problem med att inhandla slampiga kläder och andra leksaker. Det bästa är att sambon gärna betalar vad jag vill köpa.

• Anonym

Anonym (mums) skrev 2007-12-04 10:49:07 följande:

Om du vet att han också vill så borde ni hitta ett sätt att genomföra det.Prova att sitta tillsammans vid datorn och surfa på lite olika roliga sidor. De har ju sexiga kläder också om du vill börja lite lätt. Du får påpeka på ett liite tydligare sätt att det skulle kanske vara kul att prova nåt liknande och hoppas på att han snappar upp på det. Det var en enda enkel spärr för mig att komma över, nu har jag inga problem med att inhandla slampiga kläder och andra leksaker. Det bästa är att sambon gärna betalar vad jag vill köpa.
    Kvinnor och shopping, haha! Vill min fru handla slampiga kläder och sexleksaker så betalar jag gärna
Svar på tråden Använder ni leksaker i ert förhållande?