• Anonym (Pryd?)

Använder ni leksaker i ert förhållande?

Ni som lever i par, använder ni sexleksaker tillsammans?
    Jag kan tänka mig att det ger sexlivet en rejäl skjuts men jag är nog lite för blyg (pryd) för sånt. Skulle inte våga gå och köpa någon och skulle nog ha lite svårt att se min sambo i ögonen dagen efter en natt men en leksak. Och vi har ändå varit tillsammans i 10 år och har två barn.
    Är det vanligt att man använder leksaker tillsammans? Jag var på sexleksaksparty häromdagen och nästan alla (mest gifta kvinnor i 55-årsåldern) köpte något. (Vad vet jag dock inte)
    En sak som fanns var en buttplug som enligt demonstratören ska "ta mannen till himmlen". Det vill jag ju såklart men jag har lite svårt att se mig själv stoppa saker i ändan på honom, hur mycket jag än älskar honom.
    Nå, är jag pryd eller inte?

• Svar på tråden Använder ni leksaker i ert förhållande?
  • Anonym (Japp)

Vi använder gärna leksaker som en liten krydda i vårat sexliv. Vi köper båda två men jag tror maken ligger lite före i inköpen
    Vi har bla oljor, handklovar, flera olika dildosar i olika storlekar och modeller, analplugg (till mig), Analkulor, analkulor på ett hårt snöre (svårt att förklara..) Dock måste förutsättningarna vara EXAKT rätt och vi måste vara rejält sugna båda två för att sakerna ska komma fram...

Våga prova!!

• Anonym (mums)
    Anonym skrev 2007-12-04 10:56:08 följande:
    Anonym (mums) skrev 2007-12-04 10:49:07 följande:Kvinnor och shopping, haha! Vill min fru handla slampiga kläder och sexleksaker så betalar jag gärna
    *skratt* Du har fattat.

Jag kan betala själv men iom att sambon så gärna betalar så gör det att jag känner att det är mer uppskattat, känner mig sexigare, att han verkligen gillar vad jag gör för honom/oss.
  • Anonym (skoj)

Jag var oxå lite blyg för att använda dem tillsammans först, men sambon är väldigt frigjord och har fått mig slappna av när det gäller sånt. Så nu åker de fram ganska ofta, väldigt trevligt

• Anonym (Pryd?)
    Anonym (skoj) skrev 2007-12-04 11:11:43 följande:
    Jag var oxå lite blyg för att använda dem tillsammans först, men sambon är väldigt frigjord och har fått mig slappna av när det gäller sånt. Så nu åker de fram ganska ofta, väldigt trevligt
    Jag skulle ju vilja att det blev så. Vårt sexliv är ju inte direkt jätteaktivt efter två barn varav den ena fortfarande är ganska liten. Jag tror att det skulle ta fart om vi vågade oss på något nytt.
  • Anonym (skoj)

här används leksaker både ensamt och tillsamans, min kille blir helt till sig när jag leker.. är en kryda helt klart, våga prova... vad är det värsta som kan hända??
    ha skoj..

• Anonym (den första)

Jag skulle jätte gärna vilja ha en sexleksak. Tänkte börjar med en dildo. Har visat min sambo några, men han e inte alls intresserad.
    Han har jaha typ.
    Dildo e väl mer för mig, men han kanske skulle tända på att få leka med den med mig. Vad vet jag.

Min sambo e nog inte pryd, men nervös att göra fel, väldigt opåhittig i sängen och blyg.
    I ett helt år (första året vi var tillsammans) var det bara missonären som gällde. Nu e det skeden bakifrån, men alltså jag har fått visa honom och han var ingen oskuld när vi träffades precis. Jag därimot hade bara legat med en innan honom.
    Men jag tycker väl självklart det e lite pinsamt att få visa honom och att han inte ta för sig men samtidigt är det kul och vi skrattar och vi hittar saker vi gillar. Men han gör inget. Allt e alltid likadant.

Någon som har något förslag på en rolig bok med sexpositioner å sånt som man kan ge honom i julklapp.

• Anonym (skoj)

Oj, nu är vi två med nicket "skoj" (jag är den med inlägg 13)
    Föreslår som många andra att kanske börja med lite schyssta kläder eller köp en vanlig rabbit för "alla har ju en sån". Tala sedan om det för din sambo så ska du se att han vill testa på direkten

• Anonym (skoj)

Anonym (den första): Det låter som att han kanske får lite prestationsångest? Ett ex till mig tyckte det var läskigt med leksaker eftersom han var rätt att de skulle "göra jobbet" bättre än vad han själv kunde...

• Anonym (skoj)

rädd ska det va, inte rätt...

• Anonym (våga!)

TS, vad är det värsta som kunde hända om du berättade för din sambo om vad du tänker/önskar? Skulle du kunna tackla det? Om du kan göra det ska du gå vidare att göra något, - som någon sa tidigare - hitta en sida på nätet med sexgrejer bara så där "helt apropå" och be din man komma och titta och säj nåt busigt som "ska vi prova nåt kanske..?"
    Jag har även budat på Tradera tillsammans med min sambo på dildos och annat (obs, det är helt nya grejer...). Det var lite kul att göra tillsammans för dels se vilket utbud som fanns, dels att följa budgivningen tillsammans och avgöra om det blev för dyrt eller om vi skulle lägga ett bud. Det gav väldigt mycket "vi"-känsla... Sen kommer det ofta hem i diskret förpackning utan att man behöver gå till affären och handla.

Våga - lycka till!

Svar på tråden Använder ni leksaker i ert förhållande?