Jag vet inte vad jag har, mer än att jag har UVI... Säjer dom att man har GBS om man har det eller är det alltid GBS vid en UVI under grav???
Ska iofs till läkaren på tors och då ska jag överösa me frågor som surrar där uppe. Men tänkte skriva av mej lite här först.
Har inte märkt av nåt, gjorde en rutinodling i v.17 då upptäcktes det att jag hade en massa olika bakterier och fick Furadantin utskrivet. GUD va illamående jag var, konstant när jag åt den. Aldrig mer.
Sen var jag på återkontroll 1 v efter jag slutat med Furadantin, och jag hade kvar bakterierna, så nu äter jag Amoxicillin kapslar och dom går det bättre med. Dock hör till att jag varit helt kass i magen nu i 1v tid har jag inte kunnat varken ätit eller druckit nåt. Tror jag har haft/har magkatarr... Och man ska ju dricka massor...
Så det jag märker är att mitt urin är väldigt mörkt och inte så mycket.
Iallafall, hann dom säja till mej att jag skulle få äta nån annat sen ända fram till förlossningen, typ som nåt förebyggande förstod jag det som.
Men tror ni att jag kan ha GBS?? Jag har en rad andra besvär och känner bara att jag spyyyyr om jag ska få ännu en jobbig sak under denna grav. Kvar från förra HF har jag läckande äggvita och högt BT.. och så nu det här strulet.
Låt det gå bra bara...
(Ville bara skriva av mej)