• Brollie

Skäms över mina fula naglar!

Testa polerfil, finns på Kicks, Åhlens osv.... Det shapar upp det  allra värsta naglarna! Sen finns det pennor som du kan måla under nageln så det vita på tippen av nageln blir vitare, att smörja in naglar och nagelband kan göra underverk! Tänk "hela och ren", det räcker långt!

• Brollie

Kanske ska du köpa en grovre, lite dyrare fil, fila ner fårorna ordentligt och sen polerar du upp en blank finisch. Kanske kan du vända dig till en salong och få en riktig manikyr som en bra start? Det är viktigt att fila så du får bort fårorna innan du polerar, annars så syns det igenom. Men unna dig en maikyr så får du kanske ordning på det?

• Brollie

Sen mår naglarnna jättebra av olja, ta olivolja hemma och masserar in varje dag på naglar och nagelband!

• Brollie

Sen är det en sån grej som man ofta tänker på själv men som andra inte ser, inte alla iallafall! Hoppas det fixar sig för dig! Kanske har nån mer här på fl nåt tips!

• Brollie

Jag menar såklart den grova sidan på polerfilen, grövre än så ska man nog inte använda. Sen finns det makeuplack, och vit manikyrlack kan vara värt att testa.

Svar på tråden Skäms över mina fula naglar!