• tobiq

Vad har du för behåstorlek?:)

Hej allihop! Visste inte vart jag skulle posta den här tråden så det fick bli här!
    Tyckte att det kunde vara lite intressant att se om 80B verkligen är medelstorleken i vårt långa land!
    Om ni är eller har varit gravida får ni gärna kommentera om storleken ändrats sig!:)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har du för behåstorlek?:)
  • tobiq
    anni83 skrev 2007-12-07 09:39:58 följande:
    har 80d/80dd men dom är ej naturliga så innan hade jag 75b vilket anses vara medelstorleken i sverige? eller?
    Har också hört att det var medelstorleken! Är du nöjd med dina tits efter operationen?:)
  • tobiq
    Bonanza skrev 2007-12-07 09:40:47 följande:
    Hm. 85 H eller 80 J är det nog. Beroende på märke.
    Oj då! Det var stora bröst det! Får man fråga om dem är naturliga?...:)
  • tobiq

Själv har jag 75C, misstänker dock att det är dags att byta storlek, känns som om bröstvårtorna slinker ut FARLIGT ofta. Tycker att det är jättefint med mindre bröst men jag hoppas att mina inte krymper efter ev. grav för jag är nästan 180 cm lång så det hade nog sett lite skevt ut.

• tobiq
    anni83 skrev 2007-12-07 09:43:50 följande:
    ja,NU är jag det..=) har lyft,tagit bort lite hud,å stoppat in lite..=) haha
    Hehe det låter bra det:) vill man vara fin får man lida pin:)
  • tobiq
    Bonanza skrev 2007-12-07 09:49:28 följande:
    Pratar du med mig? Jag tycker mest att det är trist att inte kunna hitta bh:ar eller kläder som passar. Alla bh:ar är svindyra och svinfula, och alla kläder är för små över brösten.
    Vad tråkigt! Jo man ser ju inte dem storlekarna så ofta i affärer, måste man specialbeställa eller finns det en del affärer som säljer såna med?
  • tobiq
    anni83 skrev 2007-12-07 09:49:35 följande:
    nej jag har inte ont..mina bröst väger typ 1 kg tillsammans..=)det här var en rolig tråd..alltid lika roligt att diskutera bröst=)
    Kul att du gillar den:) och ja visst är det:D
  • tobiq

Verkar som att b-kupan inte är så fasligt vanlig ändå!

• tobiq
    teflonminne skrev 2007-12-07 10:01:57 följande:
    www.change.com/default.aspDe kostar visserligen runt 4-500, även om du kan hitta billigare också. Men de är snygga, och bra.
    Gud vad taskigt att ni måste betala sådana summor för att hitta snygga underkläder!:(
Svar på tråden Vad har du för behåstorlek?:)