• tobiq

    Vad har du för behåstorlek?:)

    Hej allihop! Visste inte vart jag skulle posta den här tråden så det fick bli här!
    Tyckte att det kunde vara lite intressant att se om 80B verkligen är medelstorleken i vårt långa land!
    Om ni är eller har varit gravida får ni gärna kommentera om storleken ändrats sig!:)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har du för behåstorlek?:)
  • anni83

    har 80d/80dd men dom är ej naturliga så innan hade jag 75b vilket anses vara medelstorleken i sverige? eller?

  • Valkyriah

    75c
    Kan fortfarande ha samma storlek som före graviditeten,men brösten är lite mindre än förut.


    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Sesamfrö

    Innan jag blev gravid hade jag 85A.. Så det har väl fixat sej lite efter där..:p


    Sesamfrö skrev 2007-12-07 09:39:45 följande:
    85D.. Ibland c:. beror på märket..
  • tobiq
    anni83 skrev 2007-12-07 09:39:58 följande:
    har 80d/80dd men dom är ej naturliga så innan hade jag 75b vilket anses vara medelstorleken i sverige? eller?
    Har också hört att det var medelstorleken! Är du nöjd med dina tits efter operationen?:)
  • Im Fabulous

    Har varit en 75D, är gravid och är nu en 85D eller 80DD.. Beror ju lite på var man köper osv..

  • MissHellen

    80F har jag nu, men är ju gravid nu så de kan ju ändras Vilket jag ingentligen INTE hoppas på, de räcker gott o väl som dom är nu

  • tobiq
    Bonanza skrev 2007-12-07 09:40:47 följande:
    Hm. 85 H eller 80 J är det nog. Beroende på märke.
    Oj då! Det var stora bröst det! Får man fråga om dem är naturliga?...:)
Svar på tråden Vad har du för behåstorlek?:)