Vad har du för behåstorlek?:)
Tydligen så har jag 75h eller 80g. Jag trodde att jag hade 85f men det var tydligen fel. Så nu måste jag köpa bh i specialbutik!
Tydligen så har jag 75h eller 80g. Jag trodde att jag hade 85f men det var tydligen fel. Så nu måste jag köpa bh i specialbutik!
Det här är ju helt makalöst! Kan det inte vara så att folk helt enkelt ser lite olika ut, eller väldigt olika. Ladydahmer har liten bröstkorg och stora stora tuttar. Det är väl inte så konstigt. Det finns ju de som har stor bröstkorg och små bröst. Jag tycker att julstjärnan ska sluta tala om för folk hur de ser ut och vad de har för bhstorlek, hon har uppenbarligen fel i alla fall.
När jag mäter med måttband runt bröstkorgen så tror jag att jag är kring 90 cm men när jag kommer till den riktiga underklädesbutiken så hävdar expediten att jag har 75h eller 80g. Och det märkliga är att bharna hon ger mej passar.
Twisted: Inte om hon är 145 cm lång
Knastroll: Jag var in på underverket i mora och provade. Tyckte oxå att de var toppiga men expediten sa att det skulle bli bättre när man tvättat dem. Annars har chantelle en som är alldeles rund. Ingen vaddering, ingen push men brösten blev jättefina. Nu har jag dock glömt vad den heter.
Marjas: Det finns alldeles för dåligt med lite större bhar på de "vanliga" klädbutikerna. Varför ska F vara absolut största som finns på tex Lindex?