• evinrude

Svagt plus? Clearblue

Har försökt söka igenom familjeliv på gamla svar, men måste ställa frågan igen. Har testat med Clearblue och fått ett svagt plus, men nästan bara som ett skuggstreck. Kan det dyka upp utan att deet är positivt? Är nga dagar innan BIM.

• Svar på tråden Svagt plus? Clearblue
  • evinrude

skuggpluset : starkare blå, som en fyrkant mittpå det diagonala strecket och sen en svag skugga på det lodräta strecket som man med mycket vilja kan se på 20 cm avstånd. nu när jag kollar på det igen känns det som jag kanske överskattar den där skuggan. får väl vänta ett par dar till och se.

• evinrude

Tack för många peppande svar!
    Idag har jag testat igen. Skuggplusset har blivit ett svagt plus men med ett tydligt streck! Vågar inte tro på något, ska testa igen efter helgen och se vad det blir. kanske det är på väg åt rätt håll.

• evinrude

Igår testade jag igen (ej morgonurinet) och fick plus igen. Fortfarande inte starkt men starkare. Och jag säger - det måste vara något som boat in sig i min mage! tre test med olika grader av svaga plus borde väl inte ljuga? Ska ringa mvc imorgon, och höra vad de tror. Hoppas hoppas, och hoppas såklart att det vill vara kvar därinne. Men otroooligt glad om jag lyckats bli gravid efter x antal år utan skydd och ett antal seriösa försök!

• evinrude

Tack tack!! Jag tror och hoppas det oxå.

• evinrude

hellena:
    Härligt att höra! Grattis till dig med!! Har du börjat få några symtom?

• evinrude

Baloo: Det innebär ju att du redan är massa dagar över BIM! Jag är alldeles för nyfiken av mig, skulle inte kunna hålla mig. Hade nog testat nu om jag var du.

• evinrude

Hellena:
    Ja det där med att inte kunna sova på mage känner jag igen och det är inte sen jag började få bröst som tonåring som jag känt det! LÄNGESEN!
    Har du skrivit in dig på mvc? Jag undrar liksom vad nästa steg är om man konstaterar att man är gravid...

Svar på tråden Svagt plus? Clearblue