Gravid efter IVF/FET med BF aug-sept 2008
Någon fler som väntar på smått? Ska vi följas åt?
Någon fler som väntar på smått? Ska vi följas åt?
Åh, vad härligt att allt var bra och att ni kan lugna ned er nu!
Om du fick nån ny bild kan du väl lägga ut den i ditt galleri? Jag ska in på mitt stora ul 10/3, ska bli kul att se hur mycket han eller hon har vuxit! Längtar!
Snarf: Skönt att allt såg bra ut.
Så himla skönt Snarf, gud vilken vilken härlig känsla!!!!!!! Är så glad för er skull
Hej alla!
Snarf: usch vilken resa, skönt att det var så bra!!
Idag var jag på NUPP/CUB och för första gången efter allt strul sedan jag blev gravid, så kände jag mig lycklig! Det var ju en bebis därinne, och den lever! WOW...jag hade fått för mig att det skulle vara ett symptomfritt missfall och allt vad jag haft mardrömmar om. Känns som om världens största tegelsten föll av bröstet...fast snart kommer väl lite av oron tillbaka, men nu ska jag bara njuta!! Ja jo...värdena var topp, 1 av 20 000...så nu andas vi bara och är tacksamma!
Så skönt Snarf att det såg bra ut!!
Wasabi: Skönt att allt såg bra ut även för er!!
Vad skönt för dig att allt såg bra ut Snarf! Jag fick också en blödning (brun flytning typ, ursäkta detaljerna) förra veckan, fick lät panik förstås men det gick över efter 2-3 dagar och jag förstod sedan (efter att ha pratat med både Sjukvårdsupplysningen och MVC) att det förmodligen var en liten kontaktblödning på slemhinnan efter sex - inget farligt. Jag fick också höra att det var vanligt med blödningar under en graviditet och att man i princip bara behövde oroa sig om det blödde så att det "rann längs benen" och man hade kraftigt ont i magen.
Grattis till dig Wasabi till bra resultat också! Jag var också på CUB idag (12+3) och fick 1:7426 (nackspalt 1,86) - vilket de sa var jättebra resultat. Det känns så otroligt skönt nu! Jag har precis firat med en påse lakrits (har rätt mycket lakrits-cravings
). Nu ska jag försöka sluta oroa mig och bara njuta av att vara gravid!
Tack så mycket alla!!
Jag är också tokig i lakrits, men jag har hört att man max ska äta 50 gram eller så, pga utdrivande effekt?
Nån som vet mer?