Bästa handkrämen?
Har ni någon handkräm att rekomendera? Blir såååå torr om händerna när jag slutar med vantar på våren. Gärna någon till bra pris som inte kladdar.
Har ni någon handkräm att rekomendera? Blir såååå torr om händerna när jag slutar med vantar på våren. Gärna någon till bra pris som inte kladdar.
Rosa flaskan från Vaseline Intensive Research, tror jag den heter. Jättebra handkräm som går in direkt, billig/prisvärd och finns i vanliga livsmedelsbutiker.
En handkräm gjord på rapsolja från Gunnarshögs gård i skåne. Den är SUPER!!
Fenuril från Apoteket.
Finns i fler storlekar.
Ingen parfymdoft.
Bra pris!
clinan
Vart får man tag i den?
Om man bor i Örebrotrakten...
Sammet
Dom har haft hemsida innan men jag vet inte om dom har det än.
Sök på Gunnarshög.
Vänta, jag kan kolla å se..
www.gunnarshog.se
där va en länk till en sida där det stod att det fanns online beställning men jag kunde inte öppna länken. Sitte rpå en dålig dator så det är kanske därför. Annars så är där nummer och e-mail.
Jag tycker att spensalva (typ Helosan) är kanon
Jag köpte den till hunden men gillar den jättebra själv.
Atrix tycker jag är jättebra (köps på Apoteket). Har handeksem och trycker det är en jättebra handkräm för att återfukta huden. Den kan nog kladda lite i början (som de allra flesta handkrämer), men om du är torr om händerna så går det ju snabbt in i huden.
Helosan är det bästa tycker jag.. Väldigt kladdigt men det går ju =) Smörjer in innan jag lägger mig på kvällen och det hjälper en hel del.
Någon som provat HTH? Vill ha en kräm som luktar gott och inte känns för fet.