Inlägg från: Nilam 84 |Visa alla inlägg
  • Nilam 84

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

katarina118 skrev 2007-12-09 17:49:30 följande:
    nu ha man hittat hit till nya tråden...ja hoppas att de kan va något kanon erbjudande på molo snart..alltså ja vill ha nåot plagg i den där rådjurs motivet de ä ju bara såååå snyggt..
    Vi e fler då! Jag skulle betala vad som helst för en suit eller body!!!
    Melinda Nelly Xenia
  • Nilam 84

hmm, kanske man sku presentera sej här i tråden å int bara klampa in Råkade hamna hit via SmillaMilla... Alltså är ja ålänning jag också. Känner Trossen också.

Råkar ju ääälska kläder till bebblan min. och danskt har ju blitt en stor favorit.

Hoppas man får hänga här ?!

Melinda Nelly Xenia
  • Nilam 84

Ang vagnar så har vi en EL city cross-jag e supernöjd. Skulle vilja ha en bugga, men min käre sambo sa att om det blev en sån skulle han aldrig gå med mej, för han tycker dom e skitfula...Bilstol har vi precis köpt. vart en Akta Graco duoflex xtp-jättenöjda!

Fick paket idag på posten! Jippie! En småfolksuit från tradera, en urban elk joggingsuit *älskar redan* och en lollopard body!

Melinda Nelly Xenia
  • Nilam 84

Tack tack för alla välkommen Har just satt in bilder på dagens leverans! dåliga bilder vart d men...

Melinda Nelly Xenia
  • Nilam 84
    SmillaMilla skrev 2007-12-10 14:35:26 följande:
    vadå ful :-O fin lillis i bildtråden!
    haha, han tycker så... men du vet, han hade ju aldrig ens tittat åt en barnvagn förrän lillis föddes typ! Sen bor ju mina föräldrar på landet å vi kör överallt me vagnen så ja undrar hur en bugga sku passa där. Ut på åkrar ibland å sånt.... very OT nu men...
    Melinda Nelly Xenia
  • Nilam 84
    Jessys skrev 2007-12-11 22:25:53 följande:
    asså HUUUR funkar tradera. ja fattar nada..
    Sen går det tyvärr inte att buda på allt då vi bor på åland. Vissa auktioner får vi inte va me på alltid såna som ja vill   Men många skickar hit också Ja ha köpt massvis me grejor där! Men kom ihåg att frakten alltid blir lite dyrare hit! E många som handlar å tror att frakten e densamma, å sen blir de sura när det blir lite dyrare än de tänkt.
    Melinda Nelly Xenia
  • Nilam 84

åh, ja väntar på plastisock leggings å body, meandi lime plysch tights, en idaT suit, en molo overall, en molo suit och ett sverige set (fast ja bor på åland ja )

Melinda Nelly Xenia
  • Nilam 84

ja fick inget danskt idag, men plysch brallor från meandi och plastisock äppellund body + leggings! Tog 74/80 av alla 3 och allting är jätte jättestort på henne. Så de får ligga i byrån ett tag!

Melinda Nelly Xenia
  • Nilam 84
    SmillaMilla skrev 2007-12-12 13:28:42 följande:
    God dag!I dag har jag varit borta hela dagen. Vart på frissan i 2½ timme Vad har jag missat? Några super erbjudanden?
    FÅ SE FÅ SE FÅ SE!!!
    Melinda Nelly Xenia
  • Nilam 84
    SmillaMilla skrev 2007-12-12 13:33:20 följande:
    haha nä kort på mig själv lär jag inte lägga in Men kommer du på babycafet på fredag?
    va d int slut för säsongen`??
    Melinda Nelly Xenia
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8