-
Aha, men då ska vi försöka komma! Fick mina plastisocks och meandi idag. Allt är JÄTTE JÄTTEstort :SSmillaMilla skrev 2007-12-12 13:39:02 följande:Nä 14 december var det väll avslut med glögg och pepparkakor.
-
Ja plyschbyxorna va långa, men grodbyxorna däremot va ju korta i benen... Använder dom för fullt nu innan dom e alldeles för kortaSmillaMilla skrev 2007-12-12 13:46:50 följande:Bra då ses vi på fredag! Är me&i också stort? Fick också kläder från Anniele i dag, måste nog prova det. Eller ja barnen skall prova. Men då har ju melinda kläder till våren, eller till sommaren kanske Buttelina: Söta barn du har!
hon lär int behöva gå naken i vår/sommar
Massa söta barn i bildtråden!! Å Svea såg så cool ut -
d va väl inte katvig heller....eller en suit...Buttelina skrev 2007-12-12 17:43:16 följande:www.tradera.com/_KATVIG_Bodysuit_st_92_katvig...bodysuit??
http://www.tradera.com/_KATVIG_Bodysuit_st_92_katvig_-auktion-53983989
samma säljare!
(inte min) -
Kul! vilket lyx!SmillaMilla skrev 2007-12-12 17:47:46 följande:För en stund sedan ringde sambon till Olgas. Hon hade skickat overallen för några dagar sedan. Den med rosa kantband och en storlek större som jag bad om. Denna 74 som jag har hemma var nämligen lika stor som en reima storlek 56 Och vet ni vad jag får behålla denna som de skickade fel. Så för typ 350 kronor fick jag två molo fleece overaller Kan det bli bättre?
-
Högst upp till höger kan man välja engelska! på flaggan!zasata skrev 2007-12-12 20:58:08 följande:mycket fint.. men man förstår ju inte ett ord på sidan..
-
smilla: samma som finns på zic zac? den ska lillis få i julklapp av sin gummor å guffar
-
Hello! Inget paket till mej idag
väntar fortfarande på en IdaT suit, ett sverige set, och en molo suit...
Helt OT nu, men kan man ge lussebulle till en 7 månaders? Bakade dem helt utan salt. Men är det något annat man ska passa sej för? Hon får ju bara äta nån smula. inte en hel
-
Är det någon här som har IdaTs vinteroverall, alltså inte fleecen? Är den bra?
-
God Jul!!
-
min tös ska börja hos dagmamma 4h/dag nu i februari, då blir hon 9 månader. Måste ju köpa en ordentlig overall. Funderar på IdaT eller Molo...någon av dem ni rekommenderar?
-
Jag har eget företag och måste därför börja jobba när hon e så liten tyvärr... har ull underkläder redan. Och hon rör inte på sej nej... hmm. knepigt det här...
snigelina skrev 2007-12-27 13:54:33 följande:Oj, så liten! Reimatec i så fall, den är smidigare än Molo och säkert än IdaT också och finns iaf i strl 74. Eller är det kanske bättre med en ickefunktionsoverall, för de kräver ju att de rör på sig en massa och det gör väl inte din tjej kanske. Satsa på ordentligt ullunderställ också om nu dagmamman är ute mycket, annars kommer hon frysa. -
Smilla: sötis svea
-
Någon här som vet hur trikodil e i storlek??
-
Morning! Finns Molos regnbågssuit att få tag på ny nånstans? i 80? eller är det bara tradera?
-
Vet ni nån sida som har både stövlar och regnkläder från idat?
-
halloj! Finns det nåt annat sätt att betala grejor på trendsales utom att man för över pengar till TS kontot??
-
ok.... har nämligen "vunnit" en suit, å ja har fortfarande inte fått svar på om ja blitt godkänd... sku ju vilja betala den med en gång!Duntoffla skrev 2008-02-20 11:34:56 följande:Man kan ju betala via sin bank men det kan innebära kostnader både för säljaren och köparen. Absolut smidigast är TS handel även om det är lite meck innan man blivit godkänd
-
Har matador bra utbud i butiken? den fysiska alltså?
-
ok, tackEssi73 skrev 2008-02-29 21:43:50 följande:Ett tokigt litet inhopp.. Jaaaa det har dom, var där idag.. eller nej förresten de har det inte nu längre efter att jag rensade Hej hej görls, heltidsjobbande nu för tiden och hinner inte nätshoppa om ens shoppa. Så jag gjorde en raid idag.Hoppas ni alla mår väl, på er!