Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

God kväll! Idag har vi varit hos mina föräldrar och fällt världens största gran för att få toppen som julgran Stora killen sprang för glatta livet när han hörde motorsågen men lillkillen tyckte att det var spännande att titta på behörigt avstånd. Efter några timmars arbete blev det en väldigt fin gran. Den är inte intagen än men vi tar nog in den i slutet av veckan. Förlåt, helt OT förstås

Har hunnit kika in på Liten på landet och hade tre plagg i varukorgen men stålsatte mig och släckte ner sidan. Det är inga måste plagg men vore trevliga att ha ändå Har väl några minuter på mig ännu att fundera. Har inte läst igenom den gamla tråden idag så om ni orkar får ni gärna berätta vad ni fyndat inatt/idag.

Rusar till bildtråden nu

• isold2003

Men Buttelina, hittar inga bilder på lillebror i samesuit i bildtråden

• isold2003
    Buttelina skrev 2007-12-09 21:27:25 följande:
    nä, han hade pistolerna på sig idag
    Ok, då får jag vänta tålmodigt då Bild på pistolerna på g kanske
  • isold2003
    Tildamamman skrev 2007-12-09 21:27:46 följande:
    DET var strongt gjort !!Ja, snart är det jul! Jisses, bara två veckor kvar... hjälp, vi som ska fira här hos oss . Det innebär att jag har massor att göra...
    Ja vi ska också ha jul här, och det är verkligen SNART! Mycket fix kvar. Än så länge koncentrerar jag mig på att fixa så fina julkläder till barnen som möjligt
  • isold2003
    Tildamamman skrev 2007-12-09 21:35:47 följande:
    Fina kläder!! Kan man äta dem också om det skulle bli kris o man inte hinner göra en Janssons???
    Nej verkligen inte! Hädisk tanke

Booble, vad fin trafikmärkessuiten är!
  • isold2003

Mini78, Vad mycket fina kläder!  Blir alldeles grön av avund här

• isold2003

Liten på landet har uppdaterat, 100 och 149:- för utvalda plagg. Satt med några plagg i varukorgen men köpte inte något nu heller. Vad är det för fel på mig ikväll

• isold2003

Maugu, jag missade upplösningen på Tradera med den fina men dyra vinterbodyn från Molo, fick du den?

• isold2003
    maugu skrev 2007-12-09 22:15:58 följande:
    Nej, jag gav migTyckte att ca 500:- var ok för bodyn+en auktion som jag fick välja själv vilken jag ville..önskade MOLO-flecce men så blev det inte..Var lite kul iallafall-har aldirg sett så många träffar på en auktion..
    Vad synd. Vad blev det för slutpris? Glömde lägga in deni minneslistan.
  • isold2003
    maugu skrev 2007-12-09 22:22:18 följande:
    533:-
    Buttelina skrev 2007-12-09 22:23:46 följande:
    533 gick den förwww.tradera.com/auction/auction.aspx ni att denna kik kid mössan passar min två åring med normalstort huvud??? till våren då hon är 2 1/2 år...
    Ok, tack!

Tyvärr har jag ingen aning om Kik-kid mössor.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8