Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Jag ska blunda för resten  av adventskalendrarna nu! Jag har verkligen shoppat loss på Trendsales men några fina fynd har jag gjort!

Till lillkillen:

Nya Hjorthbyxor, lite grövre, typ som jenas
    Nya Mini rodini jeans
    Molo ziptröja

Till storkillen:

Molo sametröja
    Molo hoodie
    Molo byxor, lite grövre

Ser verkligen fram emot posten nästa vecka!!

• isold2003
    Tjollabolla skrev 2007-12-12 23:29:52 följande:
    Hehe, låter riktigt bra! Jag har inte satt mig in i det där ännu, men det låter som att jag får ta o göra det....
    Det är roligt att det finns fler ställen att leta på! Fast allt är verkligen inte biligt där.
  • isold2003
    Buttelina skrev 2007-12-12 23:30:40 följande:
    oj, vad mycket du shoppat på trendsale! skoj!
    Ja så nu är det dags att sätta stopp och hoppa i säng Godnatt!
  • isold2003
    Enantiodromia skrev 2007-12-12 23:38:06 följande:
    Provar en sista gång: Katvigs regnkläder? Stora eller små?
    Tyvärr, har ingen aning.

Nej NU hoppar jag i säng Godnatt!
  • isold2003

God morgon! Är lite sugen på en Svea tröja till, tycker att de är jättefna. Har en marinblå tll lillkillen som sitter helt perfekt. Får fundera lite på om han måste ha en röd också. Det känns som att det börjar tunna ur lite i shopparna, både på kläder och bra erbjudanden!

• isold2003

Ängeln83, han är ju världens sötaste i lammen!

NovasMam skrev 2007-12-13 09:29:42 följande:
    ohh vart e de rea på svea?
    Ajabajakids
  • isold2003
    Ankan77 skrev 2007-12-13 10:00:58 följande:
    Vad har ni shoppat för jul-kläder till era barn? Jag är sugen på en klänning från katvig som är grå/svart-randig. Muddarna nertill, halsen och armarna + ett skärp som är lite "höstiga" ser ut som träd el hur jag nu ska beskriva.. Finns bla på spojl.se. Problemet är att jag inte har ngn aning om hur storlekarna är på katvigs nya kläder.. Har en tjej som kan ha 92 nu, men ska kanske ta 98 ist om d fortf är små i storl??
    Jag har ingen klänning från Katvig men går alltid upp en strl både på tröjor och byxor.
  • isold2003
    Ankan77 skrev 2007-12-13 10:06:53 följande:
    Mmm, kanske skulle göra d. Ex molos kläder när man kommer upp lite i storl så har de blivit gigantiska! Men så kanske inte katvigs större storl är?
    Molo kläderna byter ju modell mellan 92 och 98, inte samma sak med Katvigkläderna.
  • isold2003

Jag är här men ligger lite lågt idag, tycks ha åkt på en lindrigare variant av sonens magsjuka..

jompa skrev 2007-12-13 11:54:41 följande:
    Om man är 4 1/2 år vad har man då för stl ungefär?
    Håller med om 104-110
    Buttelina skrev 2007-12-13 12:37:54 följande:
    det är sant! jag mailade henne och hon sa att "martin" var hennes sambo... att det blev lite snurrigt och att hon skulle ju så klart använt den andra mailen...
    Det lät ju lite skumt, skönt att du fick svar så snabbt
    Smultronbullen skrev 2007-12-13 12:42:49 följande:
    Jag undar vad ni tvättar era Plastisock-kläder med? Det borde väl gå att blanda alla deras mönstrade kläder typ brun cirkus, peace och svartvita äppellunden? Sedan tvätta det tillsammans med annan ljus tvätt?
    Jag tvättar också alla plagg som det finns vitt i med ljusa kläder.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8