Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

jojoa75 skrev 2007-12-11 22:51:57 följande:
    När jag bäddar med meandis molnörngott, så lägger jag kuddarna ovanpå överkastet för att de ska synas, det är ju sååå snyggt ju! Får helt enkelt strunta i överkast om man har Småfolks snygga bäddset sen...
    Jag använder inte överkast.... Har fått lära mig att det är bättre att lufta sängen efter natten eftersom det bor en massa små kompisar där och de trivs ännu bättre om man bäddar ner dem
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2007-12-11 22:50:55 följande:
    Åååååå sitter med en suuuur och mycket vaken Ida i knät... Jag vill viiiila nuuuu *sucka*
    Hmmm förstår det! *march i säng unge-låt mamma vila!!!*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    maugu skrev 2007-12-11 23:01:48 följande:
    Vet ni-jag har köpt lille pindsvin flyvedragt-dvs vinteroverallen i lila stk 80 för 699:-danska. Hittade en ny webshop efter att ha surfat på Trendasales (tack för info Gambia90)Fick idag oxå mail från en danska som ville jag skulle avbryta en av mina auktioner på Tradera för hon ville lägga ett högre budFörklarade då skillnaden på Tradera och Trendsales..Mycket danskt ikväll alltså
    Vad ville hon ha?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2007-12-11 23:06:11 följande:
    HON LYSSNADE!!!  Trynar nu så gott med gudden de lilla rara monstret
    Hoppsan! Vad bra!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2007-12-11 23:09:27 följande:
    Nääää... nu får ni ju inte dra när jag väl kan sitta här
    Alla är här...men sitter väl och glor på trendsales (TS har numera en ny innebörd)
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2007-12-11 23:33:40 följande:
    Det visar sig inom kort vad jag menar lilla vän Japp! Hon sover *sååå skönt* Tufft att va ensam med alla 4 barnen känner jag *puh*
    Ska vi skaka ihop t lite kaffebönor t Angelinah?? Och till resten som har kvälls (natt) pigga barn....
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2007-12-11 23:38:20 följande:
    Hi hi... Japp!! Dom e på gång nu... hela vilda hjorden av galna shoppingmammor som bara har stars framför ögena
    Ser Trendsales grundare gnugga sina händer...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2007-12-11 23:41:28 följande:
    Nu blev jag inte alls nyfiken Det är beundransvärt att orka med fyra barn! Jag kan tycka det är jobbigt med två ibland . Tack för sms-tipset förresten . Praktiserade det igår med väldigt formellt ordval. Jag bra resultat !*mohahaha*
    Haha du gjorde det alltså!! Tog skruv ordentligt!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2007-12-11 23:44:21 följande:
    Ähh, kom hit istället . Det finns nog lite kaffe kvar på serveringstermosen än och jag kan nästan servera sju sorters kakor . Sockerkick är kanon när man ska hålla sig vaken
    Mmmm socker är bästa sättet... man blir som en 2åring på sockerchock... sen däckar man i säng
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2007-12-11 23:47:46 följande:
    Oh Yes! Dessutom formulerade jag mig ganska byrokratiskt och lade inte till avsändare. Så om hon inte kan se vilket nummer det kom från (minns int eom man gör det på hemtelen? Gör man det?) tror hon antagligen att det kom från Tradera Lina med Liten skrev 2007-12-11 23:42:45 följande:
    haha hon trodde väl hon skulle bli utkickad om hon inte hostade upp pengarna illa kvickt
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8