Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

SmillaMilla skrev 2007-12-11 15:57:38 följande:
    haha så du är göteborgare? Jag skall till mamma och pappa och fira jul. De bor i Lerum
    men du det är inte jul fören om 2v
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2007-12-11 15:59:56 följande:
    Till jul gör man det för hand, det hör till . Så mysigt att plocka fram kvarnen. Tycker det är fantastiskt nu när man är hemma och berkligen hinner med att göra precis allt man vill! Lyxigt mot när man jobbade! Dessutom är vi hos oss på julen så då vill man ju ha skafferiet komplett Hm *muttrar*, såg att de hade midi på kampanj. Köpt fyra stycken tidigare till ordinarie pris... *muttrar igen*Lina med Liten skrev 2007-12-11 15:56:25 följande:
    Jag får nog av att skålla mandel och göra marsipan... jag behöver inte mala den för hand också
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2007-12-11 16:05:41 följande:
    Äsch då ... jag är väl härdad o vilseledd i traditionerna...Nu borde jag dra mig härifrån o börja på middag. Urkul! Not! Blää!Lina med Liten skrev 2007-12-11 16:03:13 följande:
    Förmodligen
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2007-12-11 16:09:53 följande:
    Hm, eller så väntar man en kvart o slipper ... får kanske bli så...Det är så mkt mer lockande att sitta här när man är trött o dagen börjar övergå i kväll...Lina med Liten skrev 2007-12-11 16:06:41 följande:
    Själv sitter jag och väntar på att mannen ska komma m bilen så jag kan åka och tokhandla (mat)
    jojoa75 skrev 2007-12-11 16:15:25 följande:
    Verkar som om Posten är försenade nu.. Tog fyra dar att få ett brev!
    de små stackarna har väl mycket nu...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2007-12-11 16:42:09 följande:
    Det är inte heller kul! Särskilt inte om man måste göra det när man har bil tillgänglig. Då blir det väl oftast när "alla andra" gör det? Jag brukar passa på under vardagsförmiddagarna nu när jag är hemma Lina med Liten skrev 2007-12-11 16:34:13 följande: Själv sitter jag och väntar på att mannen ska komma m bilen så jag kan åka och tokhandla (mat)
    Ja fast det är inte så farligt... Om det inte är fredagkväll

länge leve shopexpress! *varför använder inte alla det*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

*varning för sentimentala*

Sitter och läser en kollegas dagbok på "resedagboken.se" Han är i asien och reser runt, ska vara borta 1år. Inte första gången han är iväg heller...
    Kände hur avis jag blev när jag såg alla bilderna... Men så grymtade och sträckte Thea på sig i sömnen här brevid på soffan och jag fylldes m sån värme. Det är HAN som borde vara avundsjuk!! Han har ingen Thea att snusa på och mysa med... Han kan ta sin sketna sandstrand, sina palmer, parasolldrinkar och blaskiga öl. Detta e livskvalite´!!!!!!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    terezita skrev 2007-12-11 16:49:08 följande:
    nu har mina fluff design byxor kommit!!! finns bild i bildtråden...
    dötuffa! Jag får nog beställa ett par t Thea
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Två superfina haklappar från MOLO och KATVIG > JULKLAPP <

Tvättade 1 gång... värda 45:- va??
    Säljaren skrev nypris 100:- Vardå undrar jag för då vill jag köpa fler?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    terezita skrev 2007-12-11 17:11:25 följande:
    vad mysig svea ser ut i kik kid dressen!!
    instämmer!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

drog alla nu

**Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8