Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

isold2003 skrev 2007-12-10 23:46:15 följande:
    Ja som jag skrev ovan vägrade stora killen också napp, han snuttade på mig på natten och på pappas lillfinger på kvällarna tills vi lyckades byta ut oss mot vattenflaska. Vilken lättnad!
    vattenflaska, det var första barnet jag hört som tagit det! isabel har en knäpp grej för sig. hon har ingen snuttefilt, hon pillar och kniper mig i armvecket iställlet Fundersam. ibland kan hon sitta och leka och så helt plötsligt kommer hon och ska pilla lite i armvecket, sen springer hon och leker igen
  • Buttelina

är det bara jag som tycker att tshirten på smallkids cheap monday som heter baby tee baby mare har konstigt tryck??? kolla på bilden på smallkids och berätta vad ni tycker att den ser ut som...

• Buttelina
    isold2003 skrev 2007-12-10 23:53:13 följande:
    Hm, fick man inte använda det ordet här på FL eller? Ja, du förstod nog vad jag menade Buttelina.
    vilket ord?? Oskyldig
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2007-12-10 23:57:09 följande:
    Gosigt. Tycker mig komma ihåg att någon sagt att det har en annan betydelse på FL än här hemma.
    jaha, ja det är många ord här på familjeliv som inte är vad man tror..
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2007-12-10 23:56:15 följande:
    Först tyckte jag att det självklart bara såg ut som en bläckfisk men efter en stund dök det upp något annat mitt i bilden
    men visst dök det upp något annat en liten pillesnopp
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-11 00:10:33 följande:
    *ASG* Jag såg det direkt jag HAHA!
    eller hur! jag såg ingen bläckfisk, bara en stor snopp Förvånad 
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2007-12-11 00:14:29 följande:
    Nu när jag tycker om lila liiiite, så hittar jag tusan inte den lila idat tröjan nånstans!! Får ta o ringa min butik o kolla imorron!
    vilken storlek??
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2007-12-11 00:18:09 följande:
    92 helst...  Gärna då utan frakt, iaf tills jag kollat imorron om min butik har den kvar!
    luckylittleme är nog den enda som har den kvar i strl 92...
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2007-12-11 00:23:45 följande:
    Men vad bra! Har inte fått pengarna tillbaka därifrån, så då kanske hon inte hunnit med återbetalningen.. Så kan jag beställa den istället, då blir det ju nästan som om jag får den gratis!
    åh, bättre kan det ju inte bli
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8