Inlägg från: tvåsmå |Visa alla inlägg
  • tvåsmå

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Ja gör det! har gjort det också

Får låta bli att beställa nu på ett litet tag, har beställningar på ingång från Boink, Houseofkids, Nordickids och Bokus, och beställde just en kryssning till Helsingfors! Måste få hem grejerna innan jag beställer mer ja och komma igång med att sälja gammalt på Tradera.

• tvåsmå

fast på måndag ska jag till Uppsala så då ska jag nog rota lite i ngr butiker

• tvåsmå

Så söta barn och så fina kläder i bildtråden! Jag blir alltid så glad av att titta i den

• tvåsmå

Precis vad jag satt och tänkte på!

Zvartaliljan skrev 2008-03-02 10:38:54 följande:
    mm...funderar på om man går upp en storlek blir de hellånga då tror ni?
  • tvåsmå

ajabajakids har fått in nytt från MiniNumph

• tvåsmå

mkt snyggt

ängeln83 skrev 2008-03-02 11:40:03 följande:
    Behöver er hjälp Kan man ha bodyn till svart eller blir det helt knasigt?
  • tvåsmå

Tack! Bra bilder!

92 blir nog bra på bredden med för långa... men hon kanske får en längdspurt snart... Hoppas hoppas, måste ju ha den... haha...

Jen80 skrev 2008-03-02 11:40:09 följande:
    Kolla i bildtråden. Ilon är 77,5 cm tror jag (eller 78,5... står några sidor bak tråden, från igårkväll...) och väger 11,3 kg. Kanske hjälper dig lite...
  • tvåsmå

Ja det är så svårt.. funderade på 86, för den blir ju lång den med, men är orolig för hennes "välvadderade" rumpa och lår...(ser ut som om hon har en extra liten kudde där bak)

Jen80 skrev 2008-03-02 11:51:39 följande:
    Men jag tror nog nästan 86 skulle kunna funka, för 92 är väldigt lång för Ilon, men funkar precis... eller egentligen på grönsen vid benen, men jag känner att han kommer växa ur 86 för fort. Det skiljer ju ändå en del på längden hos våra små... Men usch, det är så svårt sånt där...
  • tvåsmå

Hur är storleken jämfört med byxorna fr vinterns kik kid? de sitter mkt tajt i storlek 86 men är långa

• tvåsmå

ok, tack för jättebra hjälp! det får bli 86!

Jen80 skrev 2008-03-02 12:03:59 följande:
    Provade bara velourbyxorna på Ilon i vintras, men de passade hnom inte alls då det var för smala och långa. Vet inte vilken stl jag testade då, men nä, de var ingen höjdare. Den här är ju lite stretchigare, men den är ju lång och smal. Tycker de gör kläderna lite halvlustigt, men tyvärr är de ju fina, så man kan ju inte låta bli. Han har 80 i veloursuiten iaf och den funkar ff... Men det kanske inte hjälper dig.
  • tvåsmå

Jag beställde med Visa och fick rabatt, men jag var registrerad i kundklubben. Vet inte hur noga de är, skriv och fråga. De är snabba med svar.

anjis78 skrev 2008-03-02 19:35:48 följande:
    Kan man beställa ifrån esmeralda och få 20 % fast man inte har fått mailet. Sen stoddet väl nåt om att det endast gällde kontantbetalning/dankort. Ni som har beställd och betalat med svensk visa, har ni fått rabatten endå?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8