Inlägg från: tvåsmå |Visa alla inlägg
  • tvåsmå

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Ngn som vet om IdaTs stickade koftor finns i storlek 104 eller 110 i ngn svensk butik?

• tvåsmå

Mmm det är inte rolig frakt, men tror den modellen tagit slut i nätbutikerna iaf, har inte sett ngt av dem på ett tag..

terezita skrev 2008-01-11 22:19:14 följande:
    tack så jätte mycket... jag skulle dock helst beställa från sverige... jag går inte med på deras frakt priser nämligen!!
  • tvåsmå

Jag har bild på bara byxorna i mitt bildgalleri. De passar smalisar, men ta ändå en storlek större om du vill ha dom lite baggy.

terezita skrev 2008-01-20 17:52:17 följande:
    finns det någon som har nån bild på brandstroms cuff jeans?? är på väg att trycka på köp knappen men känner mig tveksam på om de kommer att passa min smalis!!
  • tvåsmå

Min kille har bara de mörka Nova Star-jeansen som ju är lite stela, så Brandstroms cuff sitter betydligt bättre, är mjukare, och kan ju dessutom vikas upp ifall de är för långa eftersom de inte har ngn mudd där nere. Men de är inte så långa. 110 passar min son perfekt även på längden (då är de lagom baggy) trots att han som agt annars normalt drar 104.

Ska se om jag har ngn bild på honom med byxorna...

terezita skrev 2008-01-20 18:04:07 följande:
    sitter de asom nova staren??
  • tvåsmå

ngn som vet hur länge det nu i reatider tar att få beställningar från Prinsessebutikken? Fick mail om att min beställning skickats den 14 jan, men den har ännu inte kommit.

• tvåsmå

Provar igen

tvåsmå skrev 2008-01-22 16:57:34 följande:
    ngn som vet hur länge det nu i reatider tar att få beställningar från Prinsessebutikken? Fick mail om att min beställning skickats den 14 jan, men den har ännu inte kommit.
  • tvåsmå

Verkligen oproffsigt!

Zvartaliljan skrev 2008-01-22 18:12:18 följande:
    Nu är jag så j*vla förbannad  Se bilder i bildtråden så förstår ni!!! Jag kokar över! Vilka jävla jubelidioter som skickar ett paket med kläder värda över 2000kr i vanligt jävla papper!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8